جشنواره ملی گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در دست انداز سازمان پارک و فضای سبز تبریز
جشنواره ملی گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در دست انداز سازمان پارک و فضای سبز تبریز

به گزارش تایسیز اذربایجان ، جشنواره ملي گردشگري،غذا و هنر آشپزي و سوغات محلي كه قرار بود به مناسبت رويداد تبريز ٢٠١٨ در پارك بزرگ ائل گلي برگزار شود با سنگ اندازي مسئولين سازمان پاركها و فضاي سبز تبريز رو به رو گشته است. بر اساس اين گزارش مسئولين برگزاري نمايشگاه كه مجوز هاي لازمه […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ، جشنواره ملي گردشگري،غذا و هنر آشپزي و سوغات محلي كه قرار بود به مناسبت رويداد تبريز ٢٠١٨ در پارك بزرگ ائل گلي برگزار شود با سنگ اندازي مسئولين سازمان پاركها و فضاي سبز تبريز رو به رو گشته است.

بر اساس اين گزارش مسئولين برگزاري نمايشگاه كه مجوز هاي لازمه را از سازمان ميراث فرهنگي كشور و استان آذربايجان شرقي را اخذ نموده و قبلا با سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كلانشهر تبريز هماهنگي هاي لازمه را انجام داده بودند ١٠ صبح امروز در حال تدارك براي مراسم افتتاحيه بودند كه با قطعي برق محل برگزاري رو به رو گشته اند.

شايان ذكر است در حالي كه مواد فاسد شدني از جمله گوشت،مايعات و سبزيجات و… غرفه داران در يخچال هاي بدون برق در حال فساد هستند،سازمان پارك و فضاي شهرداري كلانشهر تبريز پاسخگوي اين مشكل نيست.