جلسه هم اندیشی در خصوص رفع مشکل خیابان ایده لو
جلسه هم اندیشی در خصوص رفع مشکل خیابان ایده لو

✅جلسه هم اندیشی در خصوص رفع مشکل خیابان ایده لو به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط‌ عمومی سازمان عمران جلسه هم اندیشی خیابان ایده لو _وحدت (اسماعیل بقال)با حضور بابک شریفی مدیر عامل سازمان عمران ومدیر دفتر وکارشناسان دفتر تسهیلگری توسعه محلی در محل سازمان عمران برگزار گردید . در این جلسه طرفین […]

✅جلسه هم اندیشی در خصوص رفع مشکل خیابان ایده لو

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط‌ عمومی سازمان عمران جلسه هم اندیشی خیابان ایده لو _وحدت (اسماعیل بقال)با حضور بابک شریفی مدیر عامل سازمان عمران ومدیر دفتر وکارشناسان دفتر تسهیلگری توسعه محلی در محل سازمان عمران برگزار گردید .

در این جلسه طرفین جهت رفع مشکلات موجود در مورد آسفالت و ترانشه های بلاتکلیف باقی مانده بعد از تعریض در خیابان فوق با هم به گفتگو نشستند .

در ادامه این جلسه بنابه پیشنهاد کارشناسان دفتر تسهیلگری مبنی بر واگذاری زمین متعلق به سازمان عمران در خیابان ایده لو برای علوم پزشکی و احداث کلینیک که با استقبال مدیر عامل سازمان عمران مواجه شد .

او افزود بعد از طی قانونی و از طریق آگهی مزایده وبا توجه به توافق طرفین این امکان وجود دارد تا در این مکان نسبت به احداث از طریق علوم پزشکی انجام گیرد .

مدیر عامل سازمان عمران گفت :
یکی از مشکلات مهم در محل فوق که منجر به تعویق افتادن و عدم امکان آسفالت ریزی از سال ۸۶ وجود دارد وجود تونل انرژی که برق مرکزی شهر را تامین می کندمیباشد که بعد از رفع مشکل های فوق می توان نسبت به آسفالت ریزی و ساماندهی ترانشه ها در محل فوق جهت ارتباط با سایر مسیر ها میسر خواهدشد.