جوادی حصار: نسل امروز تفنگ سرپر است؛ می‌تواند هدفمند و در راستای منافع ملی و یا برخلاف آن شلیک کند
جوادی حصار: نسل امروز تفنگ سرپر است؛ می‌تواند هدفمند و در راستای منافع ملی و یا برخلاف آن شلیک کند

🔻جوادی حصار: نسل امروز تفنگ سرپر است؛ می‌تواند هدفمند و در راستای منافع ملی و یا برخلاف آن شلیک کند محمدصادق جوادی حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: طی روزها و هفته‌های اخیر گزاره تازه‌ای وارد عرصه کنشگری سیاسی و اجتماعی کشور شده است که تا قبل از این برای […]

🔻جوادی حصار: نسل امروز تفنگ سرپر است؛ می‌تواند هدفمند و در راستای منافع ملی و یا برخلاف آن شلیک کند

محمدصادق جوادی حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: طی روزها و هفته‌های اخیر گزاره تازه‌ای وارد عرصه کنشگری سیاسی و اجتماعی کشور شده است که تا قبل از این برای مسئولان و سیاستگذاران کشور ناشناخته بود.

🔹️نباید فراموش کرد این نسل در حال حاضر به‌دلیل توانایی‌های سترگی که در عرصه ارتباطات دارد و داده‌های دامنه‌داری که از ابزارهای نوین کسب کرده و مسلح به ابزارهای تکنولوژیکی در حوزه رسانه شده است، درکی فراتر از دانش‌های متعارف در حوزه‌ اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارد. این نسل تصوری از جامعه دارد که با درک سیاستگذاران و متولیان قبلی تفاوت دارد.

🔹️به نظرم ورود این نسل به مناسبات اجتماعی و تعارضات و تظاهرات خیابانی اگر تداوم پیدا کند و اگر برخورد مناسبی با این حضور و با این مطالبات صورت نگیرد، این نسل از این ویژگی برخوردار است که چالش‌ها و بحران‌های فراوانی را در فضای عمومی جامعه شکل دهد.