حاجبی: به دنبال پس گیری جایگاه تراکتور در رده امید هستیم
حاجبی: به دنبال پس گیری جایگاه تراکتور در رده امید هستیم

مربی تیم فوتبال امید تراکتور: با تاکید مدیرعامل تراکتور برای بهبود تیم های پایه ی تراکتور ، مطمئن هستم همه تیم های پایه تراکتورامسال متفاوت نتیجه خواهند گرفت. به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز، فرهاد حاجبی بازیکن اسبق تراکتور و مربی فعلی تیم امید تراکتور که سابقه ده سال فعالیت در تیم های پایه ی […]

مربی تیم فوتبال امید تراکتور: با تاکید مدیرعامل تراکتور برای بهبود تیم های پایه ی تراکتور ، مطمئن هستم همه تیم های پایه تراکتورامسال متفاوت نتیجه خواهند گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز، فرهاد حاجبی بازیکن اسبق تراکتور و مربی فعلی تیم امید تراکتور که سابقه ده سال فعالیت در تیم های پایه ی لیگ برتری تراکتور را دارد، در رابطه با آخرین شرایط تیم های پایه ی تراکتور اظهار داشت: با حضور علیپور بعنوان مدیرعامل نگاه باشگاه به تیم ها فرق بسیاری داشته است. در جلسه ی اولی که با ایشیان داشتیم ، صحبت های ایشان قوت قلبی برای همه مربیان شاغل در تیم های پایه بود. امیدوارم تراکتور در همه رده های پایه بتواند نتایج درخشانی بدست آورد.

حاجبی در رابطه با تیم امید تراکتور خاطر نشان کرد: امسال کادرفنی همه تیم ها مربیان با دانش و با تجربه هستند که نوید فوتبال با کیفیت برای این تیم ها خواهد بود. با تصمیم باشگاه ، حیدر جعفری بعنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد. جعفری مربی با دانش و با تجربه ایست که سابقه سرمربی گری در لیگ یک را دارد و من نیز به ایشان در این تیم کمک خواهم کرد. همچنین امیر احمدی پیشکسوت و دروازبا سابق تراکتور بعنوان مربی دروازبان و ستار نوبری مربی سابق تیم تراکتور بعنوان سرپرست و مدیر تیم امید کنار ما خواهند بود، پیام بالکانی نیز بعنوان مدیر تدارکات در تیم امید تراکتور فعالیت می کند. مطمئنم تیم امید امسال متفاوت ظاهر خواهد شد.
وی افزود: با اضافه شدن یوسف تقی پور یکی از مربیان بادانش تبریزی به کادر فنی تیم امید، قطعا شاهد فوتبال با کیفیت از تیم امید خواهید شد.

فرهاد حاجبی مربی تیم امید تراکتوراظهارداشت: سال های گذشته متاسفانه یک مربی به تنهایی در رده امید فعالیت می کرد امسال با تاکید مدیرعامل تراکتور و یونس باهنر رئیس آکادمی باشگاه ، کادرفنی تیم امید به سه نفر افزایش یافت. با این که تمرینات را دیر شروع کردیم ، اما با حمایت های علیپور و یونس باهنر، با انگیزه فراوان به تمرینات ادامه می دهیم تا بتوانیم امسال نتایج درخشانی برای تراکتور به ارمغان آوریم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: سال های قبل وعده حمایت از تیم های پایه ، در حدی نبود که بتوان بازیکن خوبی تولید کرد. اگر امسال مدیریت و رئیس آکادمی باشگاه امکانات خوبی در حد تیم بزرگسالان در اختیار تیم ها قرار بدهند ، من این قول را می دهم که بازیکنان بااستعداد زیادی در تیم ها وجود دارند که می توانند به راحتی جایگزین بازیکنان بزرگ شوند. امیدوارم حمایت ها ادامه دار و پر قدرت باشد.


انتهای پیام/