حادثه در قطار شهری تبریز
حادثه در قطار شهری تبریز

حادثه در قطار شهری تبریز مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز گفت: حادثه‌ای که صبح امروز در یکی از ایستگاه‌های قطار شهری تبریز رخ داد، خوشبختانه خسارت جانی نداشت. به گزارش تایسیز نیوز صبح امروز(دوشنبه ۱۵ دی ماه)، یکی از واگن های قطار شهری تبریز در فواصل سه راهی امین به سمت لاله در منطقه […]

حادثه در قطار شهری تبریز

حادثه در قطار شهری تبریز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز گفت: حادثه‌ای که صبح امروز در یکی از ایستگاه‌های قطار شهری تبریز رخ داد، خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

به گزارش تایسیز نیوز صبح امروز(دوشنبه ۱۵ دی ماه)، یکی از واگن های قطار شهری تبریز در فواصل سه راهی امین به سمت لاله در منطقه قونقا دچار حادثه و از ریل خارج شد.

در عین حال سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی از حادثه برای یکی از رانندگان مترو خبر داده و گفت: یکی از رانندگان قطار شهری تبریز که از ناحیه چشم مصدوم شده بود به بیمارستان نیکوکاری تبریز منتقل شده است.

قطار شهری تبریز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز در واکنش به این خبر گفت: حادثه ای که صبح امروز در یکی از ایستگاه‌های قطار شهری تبریز رخ داد، خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

بهرام فرهخت با بیان اینکه خوشبختانه قطار خالی از مسافر بوده است، افزود: در این حادثه خسارت مالی جزئی به واگن آسیب دیده شده است که از طریق بیمه جبران خواهد شد.

او در مورد علت حادثه هم گفت: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان قطار شهری در حال بررسی است و پس از حصول نتیجه اعلام خواهد شد.