حال هندبال آذربایجان‌ شرقی خوب نیست
حال هندبال آذربایجان‌ شرقی خوب نیست

رئیس فدراسیون هندبال: حال هندبال آذربایجان‌ شرقی خوب نیست رئیس فدراسیون هندبال گفت: واقعیت این است که حال هندبال استان خوب نیست و در بین هیئات دیگر استان‌ها عقب افتاده و با این پتانسیل باید کار عظیمی صورت بگیرد تا به جایگاه واقعی خود برسد. به گزارش تایسیز نیوز، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در مجمع […]

رئیس فدراسیون هندبال:

حال هندبال آذربایجان‌ شرقی خوب نیست

حال هندبال آذربایجان‌ شرقی خوب نیست

رئیس فدراسیون هندبال گفت: واقعیت این است که حال هندبال استان خوب نیست و در بین هیئات دیگر استان‌ها عقب افتاده و با این پتانسیل باید کار عظیمی صورت بگیرد تا به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش تایسیز نیوز، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان اظهار داشت: امروز خوشحالم که در شهر تبریز حضور دارم پ بعد از ۱۸ ماه تکلیف هیات هندبال آذربایجان‌شرقی مشخص شد تا از بلاتکلیفی دربیاید.

وی ادامه داد: هندبال در آذربایجان‌شرقی پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد که باید به صورت بهینه استفاده شده تا جایگاه هندبال این استان به درجات بالایی برسد.

پاکدل تصریح کرد: واقعیت این است که حال هندبال استان خوب نیست و در بین هیئات دیگر استان‌ها عقب افتاده و با این پتانسیل باید کار عظیمی صورت بگیرد تا به جایگاه واقعی خود برسد، امیدوارم آقای قوام لاله با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هندبال بتوانند وضعیت موجود هندبال آذربایجان‌شرقی را تغییر بدهند.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان سخنانش تاکید کرد: استعدادهای زیادی در هندبال استان وجود دارد که باید شناسایی شود و این کار هم نیازمند ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز از جمله مدرسه هندبال آقایان و بانوان است که امیدوارم در ریاست جدید این اتفاق رخ بدهد.