حذف چاله‌های معابر تا نیمه نخست امسال
حذف چاله‌های معابر تا نیمه نخست امسال

شهردار تبریز خبر داد حذف چاله‌های معابر تا نیمه نخست امسال شهردار تبریز از آغاز نهضت آسفالت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در نهضت آسفالت شعارمان این است که هیچ چاله‌ای در معابر چهار متری و شش متری وجود نخواهد داشت. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در دور چهارم […]

شهردار تبریز خبر داد

حذف چاله‌های معابر تا نیمه نخست امسال

حذف چاله‌های معابر تا نیمه نخست امسال

شهردار تبریز از آغاز نهضت آسفالت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در نهضت آسفالت شعارمان این است که هیچ چاله‌ای در معابر چهار متری و شش متری وجود نخواهد داشت.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۲ برگزار شد، اظهار کرد: زمان محدودی داریم و تا پایان شهریور هیچ گونه چاله‌ای در معابر شهری وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه امیدوارم با تحقق این شعار، شاهد رضایتمندی مردم باشیم، افزود: شهرداران نواحی باید مشکلات آسفالت محلات را احصا و به معاونت عمرانی معرفی کنند چرا که ارزیابی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری، رفع مشکلات محله‌ای است.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جلوگیری از سد معبر در جاده ائل‌گلی باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین نورپردازی مسیر جاده ائل گلی نیز باید در دستور کار باشد تا مهمانان شهر و هم شهروندان از آن استفاده کنند.

شهردار تبریز در خصوص ارتباط با مدارس نیز تصریح کرد: یکی از وطایف شهرداران ناحیه، ارتباط با هیات امنای مساجد و مدیران مدارس است که می‌تواند در برنامه ریزی آتی کمک‌ حال ما باشد. در حوزه سلامت باید برنامه ویژه داشته باشیم و تنها مدارس دولتی مد نظر ما قرار دارد که در حوزه سلامت و ورزش برنامه هایی برای این مدارس داریم.

هوشیار در پایان یادآور شد: موضوع رفع تکدی‌گری نیازمند اکیپ ویژه است چراکه ۹۰ درصد آنها تبریزی نیستند و باید به صورت جدی با این موصوع برخورد شود.