حسین‌زاده: سطح فنی خمس عالی است
حسین‌زاده: سطح فنی خمس عالی است

حسین‌زاده: سطح فنی خمس عالی است بازیکن تیم فوتبال تراکتور می‌گوید «حق هوادارانمان چیزی جز قهرمانی نیست و تمام تلاش‌مان را می کنیم.» به گزارش تایسیز نیوز، امیرحسین حسین زاده، بازیکن تیم فوتبال تراکتور در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم در جمع خبرنگاران درباره بازی فردا برابر استقلال خوزستان گفت: با تمام احترامی که […]

حسین‌زاده: سطح فنی خمس عالی است

حسین‌زاده: به حرف رسانه‌ها توجه نمی‌کنم/ سطح فنی خمس عالی است
تصویر آرشیوی است.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور می‌گوید «حق هوادارانمان چیزی جز قهرمانی نیست و تمام تلاش‌مان را می کنیم.»

به گزارش تایسیز نیوز، امیرحسین حسین زاده، بازیکن تیم فوتبال تراکتور در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم در جمع خبرنگاران درباره بازی فردا برابر استقلال خوزستان گفت: با تمام احترامی که برای استقلال خوزستان قائلم، تیم ما هم جزو تیم‌های بزرگ لیگ است. خمس به بازیکنان اختیار داده که از استعدادشان استفاده کنند ولی در بحث هجومی، نه دفاع.

او ادامه داد: به حرف رسانه‌ها توجه نمی‌کنم. هر کسی نظر خودش را دارد و همواره سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم. قطعا حق هوادارانمان چیزی جز قهرمانی نیست و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. قهرمانی شیرین است و بازیکنانی که اینجا هستند تجربه قهرمانی داشته‌اند. تلاشمان را خواهیم کرد و یک درصد عقب نخواهیم کشید.

حسین‌زاده در پایان گفت: ما بازیکن هستیم و خمس سرمربی تیم؛ سبک کارشان سخت‌گیرانه است و ما به عنوان بازیکن موظفیم که خواسته سرمربی را انجام دهیم. سطح فنی خمس عالی است.