حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان از وفاداری امت اسلامی به آرمان‌های انقلاب اسلامی است
حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان از وفاداری امت اسلامی به آرمان‌های انقلاب اسلامی است

 به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، بیت‌الله عبداللهی  تبریز اظهار داشت: مردم ایران با تبعیت از ولایت و با اتحاد و یکپارچکی ضمن حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر به استکبار جهانی و اذناب وابسته اعلام خواهند کرد که پشت سر آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری هستند. وی گفت: با […]

 به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، بیت‌الله عبداللهی  تبریز اظهار داشت: مردم ایران با تبعیت از ولایت و با اتحاد و یکپارچکی ضمن حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر به استکبار جهانی و اذناب وابسته اعلام خواهند کرد که پشت سر آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری هستند.

وی گفت: با وجود اینکه دشمنان تلاش دارند در وحدت ملت ایران خدشه ایجاد کنند، اما مردم هوشیار و همیشه در صحنه مثل همیشه با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، وحدت وهمدلی خود را  برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

این نماینده مجلس یادآور شد: دشمنان و بدخواهان نظام هر روز با نقشه و توطئه‌های جدید قصد تضعیف نظام اسلامی را دارند که باید با هوشیاری، بصیرت و حضور در صحنه این توطئه‌ها را نقش بر آب کنند.

عضو فراکسیون امید یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران که هم اکنون ۴۰ سالگی خود را طی می‌کند به آسانی به این مرحله نرسیده  بلکه با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و با ایثارگری وخون هزاران شهید والامقام به پیروزی رسیده  و امروز نیز برای حفظ و تدوام آن با وحدت و همدلی  همه باید تلاش کنند.

عبداللهی  افزود: حضور پرشور مردم ایران به‌خصوص مردم شریف اهر و هریس در راهپیمایی ۲۲ بهمن  مشت محکمی بر دهان همه یاوه‌گویان و بدخواهان خواهد بود.