حقوق اسفند فرهنگیان کامل پرداخت نشد!
حقوق اسفند فرهنگیان کامل پرداخت نشد!

حقوق اسفند فرهنگیان کامل پرداخت نشد! وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد! 🔹در حالیکه روز گذشته اول فروردین ماه، سرپرست بانک ملی اعلام کرد که باقیمانده حقوق اسفند ماه فرهنگیان پرداخت شده است اما بر اساس اعلام فرهنگیان هنوز بخش زیادی از معلمان در استان‌های مختلف کشورمان حقوق اسفند ماه خود را به‌صورت کامل […]

حقوق اسفند فرهنگیان کامل پرداخت نشد!

وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد!

🔹در حالیکه روز گذشته اول فروردین ماه، سرپرست بانک ملی اعلام کرد که باقیمانده حقوق اسفند ماه فرهنگیان پرداخت شده است اما بر اساس اعلام فرهنگیان هنوز بخش زیادی از معلمان در استان‌های مختلف کشورمان حقوق اسفند ماه خود را به‌صورت کامل دریافت نکرده‌‌اند!

🔹این امر در حالیست که وزیر آموزش و پرورش هم روز گذشته ضمن عذرخواهی از فرهنگیان بابت تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه و همچنین عدم واریز مبالغ مربوط به رتبه‌بندی، به نوعی از واریز کامل حقوق اسفند فرهنگیان خبر داد.

🔹اما طی شب گذشته (اول فروردین) و صبح امروز بسیاری از فرهنگیان کشورمان طی تماس با تسنیم از عدم واریز کامل حقوق خود تا پایان سه‌شنبه شب گله داشتند.

🔹بنابر اعلام این دسته از فرهنگیان پس از اعلام وزیر آموزش و پرورش و بانک مرکزی مبنی بر پرداخت کامل حقوق اسفند ماه در ۲۹ اسفند و اول فروردین، حقوق اسفند آنها طی این دو روز در قالب چندین واریزی خرد به حساب آنها واریز شده (واریز مبالغ یک میلیون، ۳ میلیون، ۲ میلیون و …) اما با این حال، هنوز سقف این واریزی‌های پراکند به حد حقوق اسفند آنها نرسیده است.

🔹عدم واریز کامل حقوق اسفند ماه فرهنگیان تا به این لحظه در حالیست که قرار بود طی روزهای آخر اسفند، فرهنگیان عزیز کشورمان در کنار حقوق ماه پایانی سال ۱۴۰۱، حقوق مربوط به رتبه‌بندی خود بر اساس «رتبه استحقاقی» خود را نیز دریافت کنند که این وعده نیز عملی نشد!