حق اهر این نبود و نیست!
حق اهر این نبود و نیست!

🔴 حق اهر این نبود و نیست! در طول تاریخ اهر بعنوان مرکز ارسباران نیم‌میلیون نفری اهمیت خاصی برای آذربایجانشرقی داشته است که شرح دلایل این اهمیت در این مقال نمی گنجد. یکی از کمترین تاثیرات این اهمیت خاص بی‌گمان به کار گماردن مدیران توانمند، با تجربه و قدرتمند در این شهر پر رمز و […]

🔴 حق اهر این نبود و نیست!

در طول تاریخ اهر بعنوان مرکز ارسباران نیم‌میلیون نفری اهمیت خاصی برای آذربایجانشرقی داشته است که شرح دلایل این اهمیت در این مقال نمی گنجد.

یکی از کمترین تاثیرات این اهمیت خاص بی‌گمان به کار گماردن مدیران توانمند، با تجربه و قدرتمند در این شهر پر رمز و راز است اما با تاسف فراوان باید گفت در اکثر مواقع مدیریت ارشد استان حداقل در یکی دو دهه اخیر بنا به دلایل معلوم و نامعلوم چهره‌هایی ناشناخته و ضعیف را به اهر گسیل داشته‌ است!

در دولت روحانی گمان بر این بود که با توجه به رای خوب مردم اهر به روحانی، اهر شاهد یک تحول مدیریتی خواهد بود. اما متاسفانه بجز مقطعی کوتاه و کور سوی امیدی ناپایدار، در بر همان پاشنه چرخید و جبارزاده در آخرین روزهای کاری خود آب پاکی را روی دست مردم اهر ریخت و رفت!!

بعد از شروع بکار مجلس جدید زمزمه‌هایی از تغییر به گوش می‌رسد و امیدواریم آقای پورمحمدی با توجه به تاریخ، پیشینه، اهمیت، موقعیت و خواست مردم اهر دست به تغییر در این شهر بزند والا اگر قرار باشد ضعیفی برود و ضعیف‌تری بیاید همان ضعیف بماند زیانش کمتر است.

اگر قرار است مدیری به اهر فرستاده شود باید با تجربه مدیریت شهری همسطح اهر باشد نه اینکه فردی از یک شهری کوچک، بی‌سروصدا و بدون چالش برای کسب تجربه به اهر فرستاده شود!

اهر برای بازگشت به روزهای اوج خود به مردان و زنان بزرگ و قدرتمند نیاز دارد اما اگر تمایلی به بازگشت اهر به روزهای اوج خود وجود ندارد و ماندن اهر در همین سطح صلاح است، آن بحث دیگری است