حمایت از فعالیت‌ قانونی فرهنگی و هنری دانشجویان
حمایت از فعالیت‌ قانونی فرهنگی و هنری دانشجویان

“عزیز جوان‌پور” صبح امروز در دیدار با اعضای کانون تئاتر و فیلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با تبریک فرارسیدن روز دانشجو گفت: بهترین مفاهیم و آموزه‌های دینی و اسلامی باید در زیباترین قالب‌ها ارائه شوند، در جامعه امروزی زبان هنر بهترین و مؤثرین روش انتقال مفاهیم به نسل جوان است. وی با بیان اینکه […]

“عزیز جوان‌پور” صبح امروز در دیدار با اعضای کانون تئاتر و فیلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با تبریک فرارسیدن روز دانشجو گفت: بهترین مفاهیم و آموزه‌های دینی و اسلامی باید در زیباترین قالب‌ها ارائه شوند، در جامعه امروزی زبان هنر بهترین و مؤثرین روش انتقال مفاهیم به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از مجتمع شهید فرهنگی والا در راستای ارزش نهادن به امر فرهنگ و هنر در دانشگاه بوده است، افزود: کانون‌های فرهنگی–هنری دانشگاه به‌منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع و رشد خلاقیت‌های فرهنگی و هنری دانشجویان، سامان بخشیدن به خواسته‌ها و تلاش‌های خودجوش فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویی و حمایت از این گروه از فعالیت‌ها در راستای نیل به ارزش‌های متعالی اسلامی، تشکیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با قدردانی از اعضای کانون تئاتر و فیلم این دانشگاه گفت: پیشرفت و موفقیت کانون تئاتر دانشگاه نشأت‌گرفته از تلاش‌های اعضای آن بوده و درخور توجه و شایسته قدردانی است. باید دانشجویان خواسته‌های خود را برای ادامه فعالیت‌ها اولویت‌بندی کنند. از فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانشجویان در چارچوب قوانین و امکانات دانشگاه استقبال می‌کنیم و سعی در سالم‌ و مفرح‌بودن محیط دانشگاه داریم.

راه‌اندازی سالن اجتماعات علامه جعفری(ره)

جوان‌پور از راه‌اندازی سالن اجتماعات علامه جعفری(ره) در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به افزایش فعالیت‌های علمی، فرهنگی و هنری در دانشگاه، مقررشده با تجهیز سالن علامه جعفری(ه) برخی از برنامه‌های دانشگاه مانند اکران فیلم و تئاتر و …. در این سالن انجام شود.

وی ادامه داد: تلویزیون اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده است و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند از این ظرفیت دانشگاه بهره‌مند شوند.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان کیفیت کارهای آینده افزایش‌یافته و تولیدات جدیدی را در عرصه فرهنگ و هنر این مرز و بوم ارائه دهید تا شاهد درخشش نام دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره‌های هنری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.