حمایت شهرداری تبریز در بازاریابی تولیدات صاحبان مشاغل خانگی
حمایت شهرداری تبریز در بازاریابی تولیدات صاحبان مشاغل خانگی

حمایت شهرداری تبریز در بازاریابی تولیدات صاحبان مشاغل خانگی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز از حمایت صاحبان مشاغل خانگی در بازاریابی و ایجاد بستر برای فروش محصولات و تولیدات این افراد خبر داد. به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه هفت تبریز، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در جلسه مشترک شهرداری منطقه هفت با نایب رئیس […]

حمایت شهرداری تبریز در بازاریابی تولیدات صاحبان مشاغل خانگی

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز از حمایت صاحبان مشاغل خانگی در بازاریابی و ایجاد بستر برای فروش محصولات و تولیدات این افراد خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه هفت تبریز، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در جلسه مشترک شهرداری منطقه هفت با نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، اداره کل سلامت و امور اجتماعی و سازمان های مردم نهاد در محل شهرداری منطقه در بررسی وضعیت بازارچه بانوی مهر و موضوع اشتغال بانوان گفت: شهرداری نمی تواند به حوزه کارآفرینی ورود کند اما می تواند با ایجاد بستر مناسب و ارائه امکانات، سازمان های مردم نهاد را در این عرصه حمایت کند.
وی مراکز فرهنگی، فرهنگسراها، پارک بانوان و خانه های بهداشت را ظرفیت هایی عنوان کرد که سازمان های مردم نهاد در حوزه آموزش و مهارت افزایی جامعه هدف خود می توانند از آنها بهره ببرند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی همچنین از رای زنی و توافقات اولیه همکاری اداره کل پست با شهرداری خبر داد و افزود: طی همکاری اداره کل پست و شهرداری این امکان برای کارآفرینان حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی فراهم خواهد شد تا تولیدات خود را در قالب نرم افزاری مشخص معرفی کرده و پس از بازاریابی و فروش اینترنتی، پست مرسوله مورد نظر را به هر نقطه ای از کشور برساند که در این پروژه شهرداری رابط خواهد بود.
وی از سوی دیگر فضاهای فرهنگی و پارک های بانوان را محل های بسیار مناسبی برای ایجاد نمایشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: فضاهای فرهنگی شهرداری تبریز محل مناسبی برای ایجاد نمایشگاه هستند تا از این طریق کارآفرینان با حضور در آنها امکان بازاریابی و معرفی تولیدات خود را که جزو دغدغه های اصلی آنها بوده را بدست آورند.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز یادآور شد: خانواده ها و بانوان سرپرست خانواده طی سال های اخیر تحت فشار اقتصادی بسیار متضرر شده اند که در این راستا با مشارکت و هم افزایی نهادها می توان گامی موثر برای بهبود شرایط اقتصادی و به تبع آن فرهنگی و اجتماعی برداشت.