به گزارش تایسیز اذربایجان ، کریم صادقزاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در ارتباط مستقیم ویدئو کنفرانسی با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و‌رفاه اجتماعی که با حضور نمایندگان کارگران، بازنشستگان، کارفرمایان و دولت برگزار شد گفت: جامعه کارگری حمایت خود را از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و ‌رفاه اجتماعی اعلام میکند. وی ادامه داد: بررسی برنامه […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ، کریم صادقزاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در ارتباط مستقیم ویدئو کنفرانسی با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و‌رفاه اجتماعی که با حضور نمایندگان کارگران، بازنشستگان، کارفرمایان و دولت برگزار شد گفت: جامعه کارگری حمایت خود را از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و ‌رفاه اجتماعی اعلام میکند.
وی ادامه داد: بررسی برنامه های پیشنهادی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و ‌رفاه اجتماعی نشان می دهد که ایشان با برنامه ریزی قصد هدایت این وزارت را دارند.
صادقزاده افزود: از وزیر محترم جدید انتظار داریم تا تمهیدات لازم برای ترمیم حقوق کارگران وبازنشستگان را هرچه سریعتر فراهم کنند.
وی ادامه داد: همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران درخواست بعدی جامعه بازنشستگی است که باید مد نظر وزیر محترم پیشنهادی تعاون، کار و ‌رفاه اجتماعی باشد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه تعاونیهای مصرف کارگری امکان در ادامه رسیدگی به وضعیت تعاونی های مصرف، مسکن و اعتبار کارگران و ساماندهی وضعیت موجود این تعاونی ها بویژه مالیات ارزش افزده که کیان تعاونیها را از بین برده را از دیگر درخواست های جامعه کارگری از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و ‌رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: در وضعیت موجود قدرت خرید کارگران با توجه به وضعیت اقتصادی موجود بسیار پایین آمده است ما از دکتر شریعتمداری تقاضا داریم در این موضوع نیز تمهیدات ویژه ای بیاندیشند.
این گزارش می افزاید: در این نشست نمایندگان کارگران، بازنشستگان، کارفرمایان و دولت نقطه نظرات خود را در مورد برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کردند.