حمید عبداللهی در نشست خبری بعد از مقابل پدیده
حمید عبداللهی در نشست خبری بعد از مقابل پدیده

حمید عبداللهی در نشست خبری بعد از مقابل پدیده:دست ما بسیار خالی است و امروز با همه نداشته‌های‌مان به میدان رفتیم که این موضوع در تیم مشخص است. محمدرضا خانزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و حمید بوحمدان هم قبل از آغاز بازی مصدوم شد. پس از لیگ قهرمانان آسیا از نظر بازیکن […]

حمید عبداللهی در نشست خبری بعد از مقابل پدیده:دست ما بسیار خالی است و امروز با همه نداشته‌های‌مان به میدان رفتیم که این موضوع در تیم مشخص است. محمدرضا خانزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و حمید بوحمدان هم قبل از آغاز بازی مصدوم شد. پس از لیگ قهرمانان آسیا از نظر بازیکن مشکل داریم.

برای اولین بار در تاریخ باشگاه تراکتور است که به بازیکنان ۱۹،۲۰ ساله از تیم امید بازی می‌دهیم.‌ فکر نمی‌کردیم این اتفاق در دقیقه ۹۰ برای‌مان بیفتد اما فکر هم نمی‌کردیم این بازیکنان جوان تا این حد خوب بازی کنند.

می‌توانستیم برنده باشیم اما پدیده به خوبی از فرصت‌های خود استفاده کرد و سه امتیاز گرفت. ما از نظر بازیکن دچار مشکل هستیم و دست‌مان بسته است.

نظر ما این است که در پنالتی گرفته شده برای تیم پدیده برخورد اتفاق افتاد اما بازیکن پدیده خودش را به بازیکن ما زد و فکر می‌کنم اعلام پنالتی اشتباه بود. همچنین باید دو پنالتی برای ما گرفته می‌شد.در محوطه جریمه کوچک‌ترین فشار، تعادل بازیکن صاحب توپ را به هم می‌زند.

میلاد فراهانی (دروازه‌بان پدیده) باید سه بار کارت می‌گرفت. خواهش می کنم کارشناسان منصفانه این قضاوت را کارشناسی کنند و اینکه چرا پنالتی ما را نگرفتند؟ پنالتی پدیده هم پنالتی نبود. 

با تمام احترامی که برای آقای عرب‌براقی قائلم اما درمورد داور دو موضوع وجود دارد. یا توقع ما از داور زیاد است یا ایشان در فرم قبلی خود نیستند. فکر می‌کنم داور در گرفتن پنالتی برای پدیده عجله کرد و برای ما پنالتی نگرفتند. باید دو پنالتی برای تراکتور گرفته می‌شد.