خانه بسکتبال تبریز فاتح جام رمضان عجبشیر شد
خانه بسکتبال تبریز فاتح جام رمضان عجبشیر شد

*خانه بسکتبال تبریز فاتح جام رمضان عجبشیر شد* تیم ۳&3 خانه بسکتبال تبریز (توران) بر سکوی قهرمانی مسابقات جام رمضان عجبشیر ایستاد. به گزارش هيئت بسکتبال شهرستان عجبشیر، مسابقات بسکتبال ۳*۳ به مناسبت ماه رمضان و یادواره بسکتبالیست های آسمانی شهرستان عجبشیر با اسپانسری شهرداری و شورای شهر عجبشیر در سالن ۲ هزار نفری ولیعصر […]

*خانه بسکتبال تبریز فاتح جام رمضان عجبشیر شد*

تیم ۳&3 خانه بسکتبال تبریز (توران) بر سکوی قهرمانی مسابقات جام رمضان عجبشیر ایستاد.

به گزارش هيئت بسکتبال شهرستان عجبشیر، مسابقات بسکتبال ۳*۳ به مناسبت ماه رمضان و یادواره بسکتبالیست های آسمانی شهرستان عجبشیر با اسپانسری شهرداری و شورای شهر عجبشیر در سالن ۲ هزار نفری ولیعصر برگزار گردید.این مسابقات با حضور ۱۱ تیم از شهرستانهای تبریز ، ایلخچی ، آذرشهر ، عجبشیر و مراغه در قالب ۳ گروه آغاز شد که از گروه های اول و دوم ۳ تیم و از گروه سوم دو تیم به دور حذفی راه یافتند.

پس از انجام بازی های دور حذفی، تیم های تبریز و برج آذرشهر به دیدار فینال و تیم های آریا ترکان A و B از مراغه به مسابقه رده بندی راه یافتند، در نهایت بعد از برگزاری بازی فینال و رده بندی تیم خانه بسکتبال تبریز به مقام قهرمانی دست یابد و تیم های برج آذرشهر و آریا ترکان B مراغه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم ایستادند.

در خاتمه این رقابت ها، تیم های اول و دوم به ترتیب ۲ و ۱/۲میلیون تومان و تیم سوم ۷۰۰ هزار تومان جایزه نقدی دریافت کردند.

در مراسم اختتامیه، شهردار و اعضای شورای شهرستان عجبشیر جوایز نقدی تیم های برتر را اهدا کردند.از جمله نکات بارز این رقابت ها قضاوت داوران جوان عجبشیری در جریان مسابقات بود.