خانی:کارگران و فعالان عرصه تولید افسران و رزمندگان عرصه نبرد اقتصادی هستند
خانی:کارگران و فعالان عرصه تولید افسران و رزمندگان عرصه نبرد اقتصادی هستند

خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان: کارگران و فعالان عرصه تولید افسران و رزمندگان عرصه نبرد اقتصادی هستند / افتخار بنده این است که کارگر هستم از ۷۵ نفر از همکاران شرکت آب و فاضلاب استان به پاس خدمات و تلاشهای آنها در روز کارگر تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و […]

خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:

کارگران و فعالان عرصه تولید افسران و رزمندگان عرصه نبرد اقتصادی هستند / افتخار بنده این است که کارگر هستم

از ۷۵ نفر از همکاران شرکت آب و فاضلاب استان به پاس خدمات و تلاشهای آنها در روز کارگر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارو کارگر طی مراسمی و با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان از کارگران برتر سال شرکت تقدیر بعمل آمد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تبریک روز کارگر،کارگران را موتور محرکه اقتصاد بر شمرد که نقش محوری در توسعه و خود کفایی جامعه دارند ایشان با اشاره به احادیث فراوانی که از ائمه معصومین(ع) و در راس آنان پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) در تکریم و تجلیل از مقام و منزلت کارگر در متون اسلامی برجای مانده و نیز فرمایشات مقام معظم رهبری، از کارگران بعنوان ارزشمند ترین قشر جامعه و ستون فقرات تولید یاد کردند که نتیجه کار و تلاش آن، رونق تولید ملی و بهره مندی اقشار مختلف جامعه از رفاه و امکانات اقتصادی و اجتماعی است.
مهندس خانی افزود: محور اصلی رشد و توسعه کشور با وجود شما بزرگواران است و بنده هم به نوبه خودم افتخار می کنم که کارگر هستم.
وی ادامه داد: هرچه قدر نقش کارگران در پیشرفت کشور بیشتر باشد زمینه ساز برای اشتغال بیشتر سایر افراد هم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تاکید کرد: کار در شرکت آب و فاضلاب را از نعماتی دانست که خداوند به کارکنان این صنعت اعطا فرموده زیرا وظیفه خدمات رسانی به محرومان و سقایی از اساسی ترین و پاک ترین نعمت خدا را برای مردم بر عهده دارند.
مهندس خانی تصریح کرد: روز کارگر زمانی است که حرف های آن ها شنیده بشه و به خواسته های کارگران شریف گوش داده بشه تا مسائل و مشکلات آن ها حل و از زحمات آن ها تجلیل شود.
وی گفت: در سال گذشته با تلاش شبانه روزی شما همکاران گرامی، ما می توانیم را معنا کردیم و به پیشرفت های بزرگی دست یافتیم به طوری که جزء ۵ دستگاه برتر استان از لحاظ تامین آب پایدار، رتبه اول و برتر در جشنواره شهید رجایی، جزء ۳ دستگاه برتر در محرومیت زدایی و رتبه های مختلف برتر در سایر حوزه ها داشیم بنابراین در سال جدید محکوم به رو به جلو و پیشرفت بیش از این هستیم.
در پایان این مراسم  با حضور معاونان و مدیران شرکت هدایایی از سوی مدیرعامل و معاونین به کارگران منتخب اهداء و از حمات آن ها تجلیل شد.