خبرخوش شهردار منطقه۹ به مالکان امتیازهای اراضی فاز دو خاوران
خبرخوش شهردار منطقه۹ به مالکان امتیازهای اراضی فاز دو خاوران

خبرخوش شهردار منطقه۹ به مالکان امتیازهای اراضی فاز دو خاوران شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: با تلاش و فعالیت این شهرداری و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، گره‌های موجود در خصوص امتیازهای اراضی فاز۲ شهرک خاوران که دغدغه چندین ساله صاحبان این امتیازها بوده در حال رفع است. به گزارش شهریار، محمد حسین‌زاده با […]

خبرخوش شهردار منطقه۹ به مالکان امتیازهای اراضی فاز دو خاوران شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: با تلاش و فعالیت این شهرداری و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، گره‌های موجود در خصوص امتیازهای اراضی فاز۲ شهرک خاوران که دغدغه چندین ساله صاحبان این امتیازها بوده در حال رفع است. به گزارش شهریار، محمد حسین‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی درخواست‌های متعدد و روزمره شهروندان محترم در خصوص تعیین تکلیف امتیازهای اراضی فاز۲ شهرک خاوران از سوی شهرداری منطقه، بررسی اسناد مالکیت اراضی ۶۵۰ هکتاری موسوم به فاز۲ شهرک خاوران که در ضلع شرقی فاز۱ واقع شده است، از بهمن ماه سال گذشته در دستور کار واحد املاک این منطقه بوده و با تلاش و همکاری شبانه روزی کارکنان این واحد، این بررسی ها به اتمام رسیده و درحال طی مراحل است.

حسین زاده با قدردانی از تلاش‌های تمام همکاران در طی مراحل جمع بندی و بررسی این اسناد، تصریح کرد: دکتر عزتی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز پیگیری‌های فراوانی را در خصوص اخذ مصوبه های استانی این اراضی تقبل کرده که از تقلا و تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان در مسیر تعیین تکلیف امتیازهای اراضی فاز۲ تشکر و قدردانی می کنم.

شهردار منطقه ۹ افزود: با ارائه نتایج بررسی‌ها به شهرداری مرکز و تأیید نتایج بررسی ‌ها توسط شهردار محترم تبریز و با اتمام مراحل تصویب استانی، درحال حاضر این نتایج جهت تأیید نهایی به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال خواهد شد.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: با ارسال این اسناد و رفع گره های موجود در خصوص امتیازهای اراضی فاز۲ شهرک خاوران، دغدغه چندین ساله صاحبان این امتیازها مرتفع می‌شود.  

کاربری ها در اراضی فاز۲ شهرک خاوران مسکونی و باغ مسکونی خواهد بود.