خبرنگار فارس رتبه نخست جشنواره ملی حریم رسالت را کسب کرد
خبرنگار فارس رتبه نخست جشنواره ملی حریم رسالت را کسب کرد

معصومه درخشان خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز در دومین جشنواره ملی حریم رسالت رتبه نخست بخش گزارش را از آن خود کرد. به گزارش تایسیزنیوز، «نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی»، «زن، استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی»، «زن در رسانه‌های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان […]

معصومه درخشان خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز در دومین جشنواره ملی حریم رسالت رتبه نخست بخش گزارش را از آن خود کرد.

به گزارش تایسیزنیوز، «نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی»، «زن، استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی»، «زن در رسانه‌های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام» و «الگوی سوم زن مسلمان، افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی» از جمله محورهای دومین جشنواره ملی حریم رسالت بود که ویژه بانوان خبرنگار برگزار شد.

بیش  از ۳ هزار و ۱۰۰ اثر رسانه‌ای از استان‌های مختلف کشور توسط بانوان خبرنگار به جشنواره حریم رسالت ارسال شده بود که پس از داوری آثار ، تعداد ۴۴ اثر در این جشنواره برگزیده شدند.

معصومه درخشان خبرنگار خبرگزاری فارس تبریز در محور «الگوی سوم زن مسلمان، افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی” رتبه اول جشنواره حریم رسالت را کسب کرده است.

مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی حریم رسالت با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و  سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز گیلان برگزار شد.