خدابخش: ۳۱ کیلومتر از بزرگراه «تبریز – اهر» تا پایان سال زیر بار ترافیک می‌رود
خدابخش: ۳۱ کیلومتر از بزرگراه «تبریز – اهر» تا پایان سال زیر بار ترافیک می‌رود

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل ازایسنا، مجید خدابخش در جمع خبرنگاران، گفت: بزرگراه تبریز – اهر به طول ۹۰ کیلومتر از طرح‌های مهم استان محسوب شده و تلاش‌ها برای تکمیل آن ادامه دارد. به گفته وی، ۴۵ کیلومتر از این مسیر زیر بار ترافیک رفته و هم اکنون ۳۱ کیلومتر دیگر از آن در […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل ازایسنا، مجید خدابخش در جمع خبرنگاران، گفت: بزرگراه تبریز – اهر به طول ۹۰ کیلومتر از طرح‌های مهم استان محسوب شده و تلاش‌ها برای تکمیل آن ادامه دارد.
به گفته وی، ۴۵ کیلومتر از این مسیر زیر بار ترافیک رفته و هم اکنون ۳۱ کیلومتر دیگر از آن در دست ساخت است که با توجه به فراهم‌سازی تجهیزات و امکانات لازم برای پیشرفت کار، این میزان هم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای آسفالت این مسیر، ۵۰ هزار تن قیر لازم است و با تلاش و هماهنگی‌های مسئولان و نمایندگان استان، با تامین این میزان قیر، امیدواریم تا قبل از رسیدن فصل سرما و بارش برف، به سرانجام برسد.

خدابخش یادآور شد: ساخت ۱۴ کیلومترِ باقی مانده از بزرگراه تبریز- اهر هم سال آینده انجام خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر شتاب‌گیری روند اجرای این طرح گفت: به همین منظور تصمیم گرفته شد تا چهار هفته، هر شنبه در محل حاضر شده و از روند اجرای آن بازدید کنیم.