خطوط تولید تراکتورهای ایرانی در خارج از کشور به چهار خط افزایش می یابد
خطوط تولید تراکتورهای ایرانی در خارج از کشور به چهار خط افزایش می یابد

مدیرعامل: خطوط تولید تراکتورهای ایرانی در خارج از کشور به چهار خط افزایش می یابد تایسیز نیوز- مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی ایران دارای ۲ خط تولید در خارج از کشور، ونزوئلا و تاجیکستان است که البته به زودی در ۲ کشور جدید دیگر نیز خط تولید تراکتورهای این گروه صنعتی به عنوان برند(نام […]

مدیرعامل:

خطوط تولید تراکتورهای ایرانی در خارج از کشور به چهار خط افزایش می یابد

تایسیز نیوز- مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی ایران دارای ۲ خط تولید در خارج از کشور، ونزوئلا و تاجیکستان است که البته به زودی در ۲ کشور جدید دیگر نیز خط تولید تراکتورهای این گروه صنعتی به عنوان برند(نام تجاری) ملی جمهوری اسلامی راه اندازی می شود.

به گزارش تایسیز نیوز، مصطفی وحیدزاده روز چهارشنبه ارائه اطلاعات دقیق در این زمینه را بخاطر شرایط تحریمی موکول به آینده کرد و افزود: در این خطوط جدید ۲۲ مدل تولیدی سایت تبریز، تولید و به نیاز بازارهای داخلی خود کشورهایی که خطوط راه اندازی می شود پاسخگو خواهد بود و همچنین به کشورهای همجوار آنها صادر خواهد شد.
تراکتورهای تولیدی ایران در رده ۱۵ کشورهای دارنده این صنعت می باشند
وی با اشاره به اینکه از نظر کمی و کیفی تراکتورهای گروه تراکتورسازی ایران که با عنوان نام تجاری ایرانی در بازارهای جهانی شناخته می شوند در رده ۱۵ کشور اول دارنده این صنعت قرار دارد، اظهار کرد: صادرات به ۲۵ کشور دنیا و کسب استانداردهای بسیاری از کشورهای دنیا دلیلی بر این ادعا است در حالی که تراکتورسازی ایران به عنوان معدود صنایع ایران جزو فهرست تحریم مستقیم آمریکا قرار دارد.
وحیدزاده تاکید کرد: قیمت رقابتی و بهره وری که با استفاده از توانمندی های بالقوه گروه تراکتورسازی به دلیل وجود بیشتر صنایع از جمله ریخته گری، موتورسازی، قطعه سازی و سایر صنایع مرتبط و همچنین کارکنان متخصص بدست آمده تراکتورهای ایرانی را برای حضور در بازارهای جهانی مزیت دار کرده است.
وی همچنین تاکید کرد: تراکتورسازی ایران در کشورهای منطقه خاورمیانه و آسیا بدون رقیب و یکه تاز میدان به دلایل کیفی و قیمت است.

به گزارش تایسیز نیوز، گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده ادوات کشاورزی با هفت شرکت اقماری در تبریز، ۲ شرکت در سنندج و ارومیه فعال بوده و با حدود پنج دهه فعالیت در زمینه تولید تراکتور، در عرصه تولید ۷۱ نوع انواع موتور در بخش های کشاورزی، صنعتی و خودرو فعالیت داشته و در ۲ کشور ونزوئلا و تاجیکستان خط تولید دارد.