خطیبی: در کار برادرم دخالتی نمی‌کنم
خطیبی: در کار برادرم دخالتی نمی‌کنم

به گزارش تایسیز اذربایجان ،رسول خطیبی در گفت‌وگویی، درمورد مالکیتش در باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: آقای زنوزی همواره به فوتبال ایران کمک کرده است نه فقط به فوتبال تبریز که به فوتبال کشورمان خیلی کمک کرده است و اکنون هم تمامی حق و حقوق باشگاه را به من واگذار کرد. تلاش می‌کنم که در […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ،رسول خطیبی در گفت‌وگویی، درمورد مالکیتش در باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: آقای زنوزی همواره به فوتبال ایران کمک کرده است نه فقط به فوتبال تبریز که به فوتبال کشورمان خیلی کمک کرده است و اکنون هم تمامی حق و حقوق باشگاه را به من واگذار کرد. تلاش می‌کنم که در این باشگاه اقدامات خوبی انجام بدهیم می‌دانید که ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور است. من خودم فوتبالی‌ام و تمرینات تیم هم از روز دوشنبه آغاز می‌شود.

خطیبی تصریح کرد: اگر که دیرتر از سایر تیم‌ها استارت زده‌ایم اما تلاش می‌کنیم که شرایط خوبی در تیم ایجاد کنیم.

مالک باشگاه ماشین‌سازی درمورد اینکه هزینه‌های تیم را چگونه تامین خواهد کرد عنوان کرد: با سه اسپانسر صحبت کرده‌ایم و امیدواریم که با کمک اسپانسرها مسائل را پیش ببریم.

وی درمورد اینکه قرار است ماشین‌سازی فقط به فکر بقا در لیگ یک باشد یا به لیگ برتر هم صعود کند اظهار داشت: امسال هم نیم نگاهی به صعود داریم اما قطعا فصل آینده می‌خواهیم از مدعیان صعود باشیم و به لیگ برتر برسیم.

خطیبی درمورد اینکه برادرش سرمربی تیم شده و آیا خودش هم در کار فنی دخالت خواهد کرد یا نه گفت: من کاری به کادر فنی ندارم و هر کس وظیفه خودش را انجام می‌دهد، مدیرعامل، مربیان و من هر کدام وظایف مشخصی داریم.