دانشگاه علوم پزشکی عقبه‌ی ارزشمندی در دوران جنگ تحمیلی دارد
دانشگاه علوم پزشکی عقبه‌ی ارزشمندی در دوران جنگ تحمیلی دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: همه ما باید براساس قانون اساسی و طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم. ما در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حد توان و تلاش خود اقدامات صحیحی انجام می‌دهیم و با توجه به مدیریت آشکار، آماده‌ایم هر اطلاعاتی که خواستید، نشان دهیم. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: همه ما باید براساس قانون اساسی و طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم. ما در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حد توان و تلاش خود اقدامات صحیحی انجام می‌دهیم و با توجه به مدیریت آشکار، آماده‌ایم هر اطلاعاتی که خواستید، نشان دهیم.
به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ،، محمد حسین صومی در آیین گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه‌ی پزشکی، با بیان این‌که از دوران قبل و بعد پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج پشتوانه ی عظیمی برای انقلاب بوده است، اظهار کرد: بسیجی همان کسی است که در سال‌های ۵۰ تا ۵۷ زجر کشید و زندان دید و به اندازه‌ی کافی در مسیر پیروزی انقلاب تلاش کرد. بسیجی همان کسی است که در تثبیت انقلاب تمامی زخم ها را بر جان خرید و در دوران جنگ تحمیلی هم از مردم کشور خود غیورانه دفاع کرد و در حال حاضر نیز گوش به فرمان رهبری در مسیر دفاع از ارزش‌های انسانی تلاش می‌کند.
وی با تاکید بر این‌که امروزه بحث انقلابی‌گری حائز اهمیت است، افزود: تنها انتظار رهبر معظم از همه ی ما  انقلابی بودن است و انقلاب ما انقلابی دینی است و از ما نیز انتظار دارند در این مسیر گام برداریم.
  وی افزود: فردی که دین دار باشد دروغ نمی گوید و ظلم و اختلاس نمی‌کند، رهبر انقلاب اسلامی که با تمام رفتار و اعمالش به رفتارهای دینی معتقد هستند و از ما همین ها را می‌خواهند.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تبریز ادامه داد: اگر شخصی به خداوند، روز حساب و محشر اعتقاد داشته باشد هرگز به خود اجازه‌ی انجام کار خلافی نمی‌دهد. بی شک ما به عنوان جامعه ی پزشکی اولی ترین گروه برای عمل به این وظایف هستیم، ما در دانشگاهی حضور داریم که قبل از انقلاب به عنوان کانون اصلی حمایت از دیدگاه حضرت امام (ره) بود  و امروز نیز همان دیدگاه را حفظ کرده است.
صومی با اشاره به این‌که دانشگاه تبریز و علوم پزشکی به عنوان مشهدالشهدای دانشگاه های کشور هستند، گفت: در دوران جنگ تحمیلی در هیچ دانشگاهی به اندازه ی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بسیجی حضور نداشت، چرا که در زمان جنگ نیروهای زیادی از دانشگاه به مناطق جنگی اعزام می شدند. این دانشگاه دارای عقبه ی ارزشمندی در دوران جنگ تحمیلی است.
وی بیان کرد: فرق یک مسلمان انقلابی با انقلابیون دیگر در این است که او از فرارسیدن روز محشر و حساب مطمئن است و می داند که تمامی اعمال و رفتارش ضبط و ثبت شده و حساب پس خواهد داد.امیدوارم خداوند ما را در روز جزا با عفو و رحمت خویش مواخذه کند