دانش آموزان آذربایجان شرقی مدال های جهانی لکوکاپ را از آن خود کردند
دانش آموزان آذربایجان شرقی مدال های جهانی لکوکاپ را از آن خود کردند

به گزارش تایسیز اذربایجان دانش آموزان “احسان حافظی” در رشته مزرعه من مدال طلا و” سورن و سورنا نوروزی” دوقلو های نابغه ایرانی موفق به کسب مدال نقره در رشته سازه ماکارونی در مسابقات بین المللی خلاقیت های دانش آموزی لکوکاپ در کشور امارات( دوبی) شده اند. این دانش‌آموزان در اردیبهشت ۹۷در مسابقات نوآوری و ابتکارات […]

به گزارش تایسیز اذربایجان دانش آموزان “احسان حافظی” در رشته مزرعه من مدال طلا و” سورن و سورنا نوروزی” دوقلو های نابغه ایرانی موفق به کسب مدال نقره در رشته سازه ماکارونی در مسابقات بین المللی خلاقیت های دانش آموزی لکوکاپ در کشور امارات( دوبی) شده اند.

این دانش‌آموزان در اردیبهشت ۹۷در مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی الکتروپاپ دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب مقام های برتر کشوری شده بودند و مجوز مسابقات جهانی را کسب کرده بودند.

شایان ذکر است که صبح امروز اشرفی معاون سواد آموزی مدیرکل و جمعی از مسئولین آموزش وپرورش استان  در فرودگاه تبریز از دانش آموزان “احسان حافظی” و” سورن و سورنا نوروزی” که در مسابقات بین المللی خلاقیت های دانش آموزی لکوکاپ در کشور امارات موفق به کسب مدالهای طلا و نقره جهانی شده اند استقبال کردند.