دبیر اجرایی سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز خبرداد: استقبال ‌کم‌نظیر از سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز
دبیر اجرایی سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز خبرداد: استقبال ‌کم‌نظیر از سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز

دبیر اجرایی سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز خبرداد:استقبال ‌کم‌نظیر از سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز دبیر اجرائی چهارمین سوگواره ملی شعر و مرثیه فاطمی تبریز از استقبال بی‌نظیر شاعران کشور از این سوگواره خبر داد. به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری سوگواره شعر فاطمی تبریز حسین باهر؛ دبیر اجرائی چهارمین سوگواره ملی شعر […]

دبیر اجرایی سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز خبرداد:
استقبال ‌کم‌نظیر از سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز

دبیر اجرائی چهارمین سوگواره ملی شعر و مرثیه فاطمی تبریز از استقبال بی‌نظیر شاعران کشور از این سوگواره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری سوگواره شعر فاطمی تبریز حسین باهر؛ دبیر اجرائی چهارمین سوگواره ملی شعر و مرثیه فاطمی گفت: با انتشار فراخوان سوگواره، استقبال شاعران آئینی کشور از این رویداد فرهنگی آغاز شد و تا کنون آثار کثیری از سراسر کشور به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده است که نشان از دلدادگی اهل ادب به مکتب نورانی تشیع دارد.

باهر ادامه داد: اعضای هیات داوران این سوگواره آقایان سعید بیابانکی، دکتر اسماعیل امینی و دکتر سید قاسم ناظمی از اساتید برجسته شعر و ادب آئینی کشور هستند که که با حضور خود رونق دوچندانی به این رویداد ملی بخشیدند.
وی افزود: دکتر علی‌اصغر شعردوست، نماینده ادوار مجلس، ادیب و سفیر اسبق ایران در کشور تاجیکستان دبیر علمی این دوره از سوگواره است که زحمت زیادی برای این برنامه متحمل شده‌اند.

مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه تصریح کرد: کار ضبط، تهیه و تولید کلیپ‌ها و سخنرانی‌های این برنامه ادامه دارد و تا کنون بیش از ۵۰ قسمت از این ویژه برنامه تولید شده است.

باهر با اشاره به زمان اختتامیه این سوگواره اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه ایام کرونایی کشور و پایبندی ستاد سوگواره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه اختتامیه به صورت مجازی و با حضور میهمانان و چهره‌های برجسته حوزه شعر و مرثیه برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی سوگواره شعر فاطمی تبریز صریح کرد: این مراسم روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه برگزار خواهد شد اما پخش همزمان از اینستاگرام گروه فرهنگی مذهبی آئینه و همچنین صفحات و کانال‌های فرهنگی و مذهبی در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره خواهد بود.