دروازه‌بان جدید تراکتورسازی کیست؟
دروازه‌بان جدید تراکتورسازی کیست؟

دروازه‌بان جدید تراکتورسازی کیست؟ دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن اصفهان گزینه اول جایگزینی تراکتورسازان برای محسن فروزان است. دروازه‌بان جدید تراکتورسازی کیست؟ به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در سال‌های اخیر از پست دروازه‌بانی خود متحمل ضربات زیادی شده است. سال گذشته هم با وجود حضور فروزان و اخباری، دروازه‌بانان تراکتورسازی نتوانستند انتظارات […]

دروازه‌بان جدید تراکتورسازی کیست؟
دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن اصفهان گزینه اول جایگزینی تراکتورسازان برای محسن فروزان است.

دروازه‌بان جدید تراکتورسازی کیست؟
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در سال‌های اخیر از پست دروازه‌بانی خود متحمل ضربات زیادی شده است.
سال گذشته هم با وجود حضور فروزان و اخباری، دروازه‌بانان تراکتورسازی نتوانستند انتظارات را برآورده سازند و بعد از بازی با سپیدرود رشت، فروزان از تیم تراکتورسازی اخراج و اخباری نیز در ۶ بازی پایانی تیمش نتوانست درخشش سابق را داشته باشد.

حالا تراکتورسازی به دنبال جذب رشید مظاهری دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن است. سرخ‌های تبریزی قبلا هم یک بار برای جذب این دروازه‌بان اقدام کرده بودند که نتیجه‌ای نداشت و حالا برای دومین بار خواستار حضور وی در تبریز هستند.

رشید مظاهری در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی در لیگ برتر و جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا داشته و شاید ذوب‌آهن به این راحتی دروازه‌بان خود را از دست ندهد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در فضای مجازی هم با پیام خوش آمدگویی به مظاهری در تیم تراکتورسازی، نشان داد که این انتقال قطعی است و اخباری و مظاهری دروازه‌بانان تراکتورسازی در لیگ نوزدهم خواهند بود.