دروازه بان تراکتور: بزودی لباس تیم ملی را بر تن می کنم
دروازه بان تراکتور: بزودی لباس تیم ملی را بر تن می کنم

دروازه بان تیم فوتبال نونهالان تراکتور: سطح فنی فوتبال ایران در خااورمیانه بالاس, دوست دارم ملی پوش شوم. مهدی عباسی دروازه بان جوان و خوش آتیه ی   فوتبال تبریز دررابطه با شرایط تیم تراکتور خاطر نشان کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد,زیر نظر غلامحسین دین محمدی تمرینات را پیگیری می کنیم و آماده ایم […]

دروازه بان تیم فوتبال نونهالان تراکتور: سطح فنی فوتبال ایران در خااورمیانه بالاس, دوست دارم ملی پوش شوم.

مهدی عباسی دروازه بان جوان و خوش آتیه ی   فوتبال تبریز دررابطه با شرایط تیم تراکتور خاطر نشان کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد,زیر نظر غلامحسین دین محمدی تمرینات را پیگیری می کنیم و آماده ایم تا بتوانیم با آمادگی کامل در مسابقات مناطق کشوری حضور پیدا کنیم.

عباسی که سابقه بازی در لیگ برتر نونهالان را با تیم دبیری در کارنامه دارد در رابطه با شرایط خودش گفت: همیشه سعی کرده ام تا آخرین توانم برای تیم هایی که بوده ام تلاش کنم. در. تیم شاهد و دبیری شریط همانطور بود و الآن نیز در تراکتور تلاش می کنم تا بهترین نتایج برای تیم محبوبم رقم بخورد.

عباسی خاطر نشان کرد : اهداف بزرگی دارم پوشیدن لباس تیم ملی و لژیونر شدن مهمترین اهداف زندگی فوتبال من است که مطمئنم بزودی با تلاش و توکل بخدا لباس تیم ملی را  بر تن خواهم کرد.
کی دررابطه با. شرایط بازیکنان دررده های پایه و بزرگسالان خاطر نشان کرد: بازیکنان اگر حرفه ای زندگی کنند و بتوانند در مسیر درست قرار بگیرند قطعا همانطور که در رده پایه موفق شده , می تواند در رده بزرگسالان نیز موفق باشد.
وی خاطر نشان کرد: البته بی توجهی بعضی باشگاه ها نیز در آینده بازیکنان تاثیر گذار است.متاسفانه بعضی از باشگاه ها به بازیکنان پایه اهمیت چندانی نمی دهند تا آینده این بازیکنان به خطر بیافتد.

عباسی در پایان اظهار داشت : از خانواده ام بابت همه حمایت هایشان قدردانی می کنم. امیدوارم بتوانم روزی همه محبتهایشان را جبران کنم. همچنین از شما و همه مربیانم بابت زحماتشان تشکر میکنم.

انتهای پیام/