دریافت درجه هنری توسط شاعر پیشکسوت در شهرستان کلیبر
دریافت درجه هنری توسط شاعر پیشکسوت در شهرستان کلیبر

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، امامویردی سامانی متولد ١٣٢٥ در شهرستان کلیبر و رئیس انجمن ادبی حکیم نباتی این شهرستان  است. وی تاکنون هفت کتاب در حوزه شعر به زبان‌های ترکی و فارسی منتشر کرده و جدیدترین اثر خود به نام “سامانی غزل لری” را در دست چاپ دارد. از آثار وی می‌توان به […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، امامویردی سامانی متولد ١٣٢٥ در شهرستان کلیبر و رئیس انجمن ادبی حکیم نباتی این شهرستان  است.

وی تاکنون هفت کتاب در حوزه شعر به زبان‌های ترکی و فارسی منتشر کرده و جدیدترین اثر خود به نام “سامانی غزل لری” را در دست چاپ دارد.

از آثار وی می‌توان به “تای گوز پیشیک”،  “قاراداغ اولدوزلاری”، “سامانی دیوانی”، “تولو قوشی”، “شعر اجاقی”، “سلام بر حیدربابا” و “خیرداجا قارا بالیق”  اشاره کرد.
مطابق مصوبات دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعطاء نشان درجه یک هنری به هنرمندان و نویسندگان، هم طراز با مدرک دکترا، درجه دو  همطراز با مدرک فوق لیسانس و درجه سه معادل مدرک لیسانس در دانشگاه‌های رسمی کشور است و دریافت‌کنندگان درجه از همه امتیازات مربوط به قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردار خواهند بود .