دریافت هزینه ۲۰۰ میلیونی برخی شاخ‌های اینستاگرامی برای پُست تبلیغی!
دریافت هزینه ۲۰۰ میلیونی برخی شاخ‌های اینستاگرامی برای پُست تبلیغی!

🔸دریافت هزینه ۲۰۰ میلیونی برخی شاخ‌های اینستاگرامی برای پُست تبلیغی! 🔹فعالیت در فضای مجازی برای شاخ‌های اینستاگرامی بی مایه فطیر است؛ چرا که به دلیل داشتن جنون پول، کسب درآمد را از هر راهی امتحان می‌کنند.🔹برای روشن شدن موضوع پول پارو کردن شاخ‌های اینستاگرام کافی است دقایقی با آن‌ها یا مدیر برنامه هایشان مکالمه تلفنی […]

🔸دریافت هزینه ۲۰۰ میلیونی برخی شاخ‌های اینستاگرامی برای پُست تبلیغی!

🔹فعالیت در فضای مجازی برای شاخ‌های اینستاگرامی بی مایه فطیر است؛ چرا که به دلیل داشتن جنون پول، کسب درآمد را از هر راهی امتحان می‌کنند.
🔹برای روشن شدن موضوع پول پارو کردن شاخ‌های اینستاگرام کافی است دقایقی با آن‌ها یا مدیر برنامه هایشان مکالمه تلفنی یا مکتوب داشته باشید.
🔹شاخ‌های مشهورتر اینستاگرامی هزینه‌های چند برابری و هنگفتی را برای تبلیغات خود لحاظ کرده‌اند تا جایی که مدیر برنامه “ع.ص” به عنوان یکی از شاخ‌های اینستاگرامی مشهور از قیمت‌های نجومی برای این منظور خبر داد و گفت: هزینه استوری ۱۵ ثانیه‌ای از برند متقاضی، ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که ۱۵ تا ۵۵۰ هزار بار دیده می‌شود.
🔹پست و استوری حضور در محل و همچنین استوری که خود فرد صحبت کند هم ندارند، امّا اگر فردی مصرانه متقاضی پست باشد باید  بالغ بر ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون  تومان هزینه کند./باشگاه خبرنگاران