در بازی استقلال و تراکتور مانع از حضور تعداد زیادی هوادار در ورزشگاه شدند
در بازی استقلال و تراکتور مانع از حضور تعداد زیادی هوادار در ورزشگاه شدند

به گزارش تایسیز اذربایجان  احمدعلیرضا بیگی با اشاره به پیام‌های اعتراضی هواداران تراکتورسازی تبریز مبنی بر جلوگیری از ورودشان به ورزشگاه آزادی، ابراز داشت: متولیان امر عنوان کرده‌اند ما به تیم میزبان ۹۰ درصد صندلی‌ها را می‌دهیم و برای تیم میهمان ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه اختصاص می‌یابد. وی عنوان کرد: تراکتورسازی برای تهران نباید تیم […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  احمدعلیرضا بیگی با اشاره به پیام‌های اعتراضی هواداران تراکتورسازی تبریز مبنی بر جلوگیری از ورودشان به ورزشگاه آزادی، ابراز داشت: متولیان امر عنوان کرده‌اند ما به تیم میزبان ۹۰ درصد صندلی‌ها را می‌دهیم و برای تیم میهمان ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه اختصاص می‌یابد.

وی عنوان کرد: تراکتورسازی برای تهران نباید تیم میهمان محسوب شود و با توجه به حجم تماشاگرانی که از استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل راهی پایتخت می‌شوند و کسانی که در خود تهران طرفدار تراکتور هستند، باید سهمیه این تیم افزایش یابد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه بازی دیروز گذشت و باید به فکر احقاق حق هواداران تراکتور در بازی‌های آینده باشیم، خاطرنشان ساخت: بنده پیگیر افزایش سهمیه هواداران تراکتور در بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس خواهم شد.