در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  در شهرداری کلانشهر تبریز تدابیر و محدودیت ها افزایش می یابد.
در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  در شهرداری کلانشهر تبریز تدابیر و محدودیت ها افزایش می یابد.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد: تشدید تدابیر پیشگیری از شیوع کرونا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با بیماری کووید _۱۹ در شهرداری کلانشهر تبریز تدابیر و محدودیت ها افزایش می یابد. به گزارش امور ارتباطات اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز محمد حسین […]

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد:

تشدید تدابیر پیشگیری از شیوع کرونا

در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با بیماری کووید _۱۹ در شهرداری کلانشهر تبریز تدابیر و محدودیت ها افزایش می یابد.

به گزارش امور ارتباطات اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز محمد حسین حسن زاده مدیر این اداره کل و رئیس ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری تبریز با اشاره به آمار بالای مبتلایان کرونا در این شهر گفت: قطعا امکان تشدید محدودیت های اجتماعی در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم وجود دارد.
وی بیان کرد: بدنبال گسترش ویروس کرونا در تبریز ناگزیر به ایجاد محدودیت در روابط اجتماعی و همچنین محدودیتهای کسب و کار خواهیم بود و با اینکه تمایلی به تعطیلی مشاغل و کسب و کار و تردد شهروندان نداریم اما حفظ سلامتی همشهریان دغدغه اصلی ماست.
حسن زاده اذعان داشت: متاسفانه رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و عدم رعایت فاصله های فیزیکی (اجتماعی) و نزدن ماسک سبب افزایش محدودیت ساعات کاری و تعطیلی فعالیت و کسب و کار خواهد شد.
اوهمچنین بیان کرد: شیب شیوع کرونا درشهر و حاشیه ها بالا رفته است از این رو ستاد پیشگیری بنا بر رسالت خود از عموم شهروندان در خواست می نماید جهت جلوگیری از اعمال تشدید محدودیت و بهره مندی از خدمات مقابله با کرونا با توجه به اعلام وضعیت فوق قرمز مراتب ایمنی و توصیه های بهداشتی را جدا رعایت نمایند و چنانچه مشاغل و اصناف به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا عمل نکنند محل کسب آنها پلمپ خواهد گردید .
رئیس ستاد پیشگیری از کرونا ادامه داد: کلیه متولیان سلامت لازم است تا تعامل و همکاری خود را بیش از پیش کرده و برای اعمال نظارت دامنه همکاریهای خود را توسعه دهند .
حسن زاده تشریح نمود: لازم است تصمیمات اتخاذ گردیده در دستگاهها و مجموعه های متولی منطبق بر مصوبات و سیاست های ستاد ملی کرونا باشد چرا که هنر و رویکرد ما توجه به معیشت در کنار سلامت است و در غیر اینصورت تعطیل کردن و نشستن افراد در خانه را میتوان نوعی شکست در برابر کرونا دانست