در روزهای آینده صورت می‌گیرد؛<br>ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر تبریز
در روزهای آینده صورت می‌گیرد؛<br>ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر تبریز

شهردار تبریز از ارائه لایحه بودجه سال آینده در کمترین زمان ممکن به شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: احصای نظرات و هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر یکی از برنامه‌های اساسی مدیریت شهری است. یعقوب هوشیار در جلسه هم اندیشی و همفکری مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: […]

شهردار تبریز از ارائه لایحه بودجه سال آینده در کمترین زمان ممکن به شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: احصای نظرات و هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر یکی از برنامه‌های اساسی مدیریت شهری است.

یعقوب هوشیار در جلسه هم اندیشی و همفکری مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در خصوص بودجه سال ۱۴۰۲ بیش از دو هفته است جلسات منظم و مکرر برگزار می‌شود و بودجه در سه سطح، نواحی محوری به جهت تمرکز به مشکلات محلات، منطقه محوری اعم از مسیرگشایی و افزایش سرانه‌های شهری و همچنین بخش سوم مربوط به برخی پروژه‌های با اهمیت شهری است که از طریق شهرداری مرکز مدیریت خواهد شد.

هوشیار با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشته شاهد اتفاقات خوبی در پیشبرد اهداف عمرانی بودیم، ابراز کرد: نصب روزشمار در پروژه‌ها سرعت عملکرد اجرای آن ها را تسریع بخشیده و گامی بلند در احیای اعتماد و رضایت شهروندی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از اولین روز تمرکز کاری مدیریت شهری بر ۱۴ محور اعلام شده است، افزود: نقشه راه مدیریت شهری بر اساس برنامه‌ مدونی است که به شورای اسلامی ارائه شده و در این مدت تلاش ما بر اولویت‌های اساسی شهر با تکیه بر توان و ظرفیت مجموعه شهرداری تبریز بوده است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح نوین محلول پاشی برای اولین بار در کشور، تصریح کرد: پتانسیل های زیادی در حوزه دانش بنیان وجود دارد که حذف نمک‌ و جایگزین کردن محلول پاشی یکی از ظرفیت‌های متکی بر دانش محوری است.

وی خاطرنشان کرد: امسال کشور با مشکلات اقتصادی مواجه بود و مدیریت شهری تبریز نیز از این مسائل مستثنی نبوده است. البته جای خرسندی است که در این شرایط نیز توانستیم برنامه ها را به خوبی پیش برده و در کنار نقطه قوت امیدواریم نقاط ضعف را پذیرش و اصلاح کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی رئیس و شهرام دبیری، علی باغبان، حکیمه غفوری، غلامرضا احمدی، روح الله رشیدی و محمدحسن اسوتچی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه حاضر بودند.