در سال جهش تولید صورت گرفت: سمند ایران خودرو تبریز سه ستاره شد
در سال جهش تولید صورت گرفت: سمند ایران خودرو تبریز سه ستاره شد

در سال جهش تولید صورت گرفت: سمند ایران خودرو تبریز سه ستاره شد به گزارش پایگاه خبری ایکو تبریز: مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در تازه ترین ارزشیابی خودروهای ساخت داخل کشور در خردادماه سال جاری توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، محصول سمند با ارتقا سطح کیفی و اخذ نمره کیفی مطلوب […]

در سال جهش تولید صورت گرفت:

سمند ایران خودرو تبریز سه ستاره شد


به گزارش پایگاه خبری ایکو تبریز:

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در تازه ترین ارزشیابی خودروهای ساخت داخل کشور در خردادماه سال جاری توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، محصول سمند با ارتقا سطح کیفی و اخذ نمره کیفی مطلوب موفق به کسب سه ستاره استاندارد کیفی شده است.

🔹حمید حاجی زاد منصور با اعلام این خبر افزود: با اضافه شدن سمند به جرگه محصول با کیفیت مطلوب هم اکنون تمامی محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است که این دستاورد مهم مرهون تلاش بی وقفه و موثر مدیران و کارکنان خدوم این مجموعه صنعتی است.

🔹وی با اشاره به اینکه ایران خودرو تبریز تنها مجموعه صنعتی ایران خودرو در تولید سمند در کشور است، ابراز داشت: سورن پلاس یک محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با تغییرات ظاهری متنوع است که تولید ویژه این محصول پایان یافته و منتظر تأیید و اخذ مجوزهای لازم جهت تولید انبوه در سایت تبریز هستیم.

🔹مدیرعامل ایران خودرو تبریز خاطرنشان کرد: در شش ماهه دوم سال جاری ۲۰۰۰ دستگاه از این محصول در ایران خودرو تبریز تولید و تجاریسازی می شود.

🔹در حال حاضر تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دارای دو ستاره کیفیت و بالاتر از آن هستند و محصول تک ستاره در سبد محصولات ایران خودرو وجود ندارد.