در شرکت واحد اتفاق افتاد تحویل طلاجات پیدا شده به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به صاحبش
در شرکت واحد اتفاق افتاد تحویل طلاجات پیدا شده به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به صاحبش

با امانتداری همکاران شرکت واحد صورت گرفت تحویل طلاجات  پیدا شده به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به همراه اسناد به صاحب آن به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با حضور مدیر عامل، معاون اداری و مالی و مدیر حراست، همکار پایانه شهید مطهری آقای الهوردی سلطانی  و کمک راننده مسیر ۱۴۳ […]

با امانتداری همکاران شرکت واحد صورت گرفت

تحویل طلاجات  پیدا شده به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به همراه اسناد به صاحب آن

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با حضور مدیر عامل، معاون اداری و مالی و مدیر حراست، همکار پایانه شهید مطهری آقای الهوردی سلطانی  و کمک راننده مسیر ۱۴۳ (انقلاب) آقای سیام حسن وند که با امانتداری  طلا های پیدا شده در اتوبوس به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال  به همراه اسناد را به صاحب آن که از مسافرین مسیر ۱۴۳ بود تحویل داده بودند با اهداء لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.
در متن این تقدیر نامه آمده است مردان بزرگ و با اخلاص همیشه کارهای بزرگ انجام می دهند و برای کار خود فقط خدا را در نظر می گیرند و برای رضای او از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
اقدام خداپسندانه شما در  امانتداری و تحویل  طلا  واسناد  یکی از مسافرین  اتوبوس در پایانه  شهید مطهری   مایه مباهات همکلاران در شرکت واحد شد. بدینوسیله  با اهداي اين لوح، مراتب تقدیر خود را از جنابعالی اعلام نموده  و از درگاه ايزد منان ، عزت و سلامتي و توفیق روز افزون شما و خانواده محترم را مسئلت می نماییم .