دستاوردهای دومین سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی
دستاوردهای دومین سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

استاندار تشریح کرد دستاوردهای دومین سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تشریح دستاوردهای دومین سفر استانی رئیس جمهور، گفت: سلام گرم آیت‌الله رئیسی را به مردم شریف و خونگرم استان ابلاغ و از طرف ایشان از استقبال باشکوه و حماسی مردم از دولت خدمت‌گزار تشکر و قدردانی می‌کنم. به گزارش تایسیز […]

استاندار تشریح کرد

دستاوردهای دومین سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

دستاوردهای دومین سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی با تشریح دستاوردهای دومین سفر استانی رئیس جمهور، گفت: سلام گرم آیت‌الله رئیسی را به مردم شریف و خونگرم استان ابلاغ و از طرف ایشان از استقبال باشکوه و حماسی مردم از دولت خدمت‌گزار تشکر و قدردانی می‌کنم.

به گزارش تایسیز نیوز عابدین خرّم عصر شنبه با حضور در برنامه “تراز” از شبکه استانی سهند، به برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: اولین برنامه این سفر، بازدید از مراکز تولیدی بود که برای این بازدیدها اهدافی تعریف شده بود و رئیس جمهور هم دستورهایی را برای حل مشکلات بخش تولید استان صادر کرد.

وی از دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکلات صنعت چرم و رشد و توسعه کارخانه‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی تبریز خبر داد و گفت: در این سفر همچنین اختصاص پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود پایین برای خرید هشت هزار تراکتور از سوی کشاورزان با اولویت مناطق کم‌برخوردار تصویب شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دیدار صمیمی رئیس جمهور با اهالی فرهنگ و هنر، گفت: در این دیدار مطالبات هنرمندان و فعالان فرهنگی از دولت مطرح شد و آیت‌الله رئیسی در این دیدار بر تسریع در اتمام پروژه سامان‌دهی مقبره‌الشعرا تاکید کرد.

وی، دیدار با اقشار مختلف مردم را مهم‌ترین برنامه سفر استانی رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور هنگام ترک تبریز به بنده تاکید کردند که حتما سلام گرم ایشان را به مردم استان ابلاغ و از حضور حماسی آنها در استقبال از ایشان تشکر و قدردانی کنم.