دستگیری اعضای باند سارقان دوچرخه در تبریز
دستگیری اعضای باند سارقان دوچرخه در تبریز

دستگیری اعضای باند سارقان دوچرخه در تبریز فرمانده انتظامی تبریز گفت: اعضای یک باند ۶ نفره سرقت دوچرخه با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش تایسیز نیوز، سرهنگ رمضان اللهوردیان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهر تبریز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در […]

دستگیری اعضای باند سارقان دوچرخه در تبریز

دستگیری اعضای باند سارقان دوچرخه در تبریز

فرمانده انتظامی تبریز گفت: اعضای یک باند ۶ نفره سرقت دوچرخه با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تایسیز نیوز، سرهنگ رمضان اللهوردیان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهر تبریز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ جانبازان با انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند در این خصوص ۶ سارق سابقه‌دار را که اعضای یک باند بودند شناسایی و آنان را در مخفیگاه شان دستگیر کنند.

سرهنگ اللهوردیان با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۲ فقره سرقت دوچرخه و ۲ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی مردم حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، از شهروندان خواست ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد خودرو و افراد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لاغ