دستگیری سارقان مسلح طلافروشی ارومیه
دستگیری سارقان مسلح طلافروشی ارومیه

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از عصر ایران، سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی افزود: ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی این استان ۴۸ ساعت قبل سارقان را شناسایی کردند و با توجه به مسلح بودن این افراد نسبت به کسب دستور قضایی برای ورود به مخفیگاه آنان اقدام کردند. وی اضافه کرد: ماموران پس از آن در […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از عصر ایران، سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی افزود: ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی این استان ۴۸ ساعت قبل سارقان را شناسایی کردند و با توجه به مسلح بودن این افراد نسبت به کسب دستور قضایی برای ورود به مخفیگاه آنان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: ماموران پس از آن در سه عملیات مجزا سارقان را در مناطق مختلف ارومیه دستگیر کردند و ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف هم از آنان کشف شد.

وی بیان کرد: سارقان در بازجویی ها به سرقت و مخفی کردن طلاها در منزل خواهر یکی از همدستان خود اعتراف کردند و ۶ کیلو و ۹۶۰ گرم طلا به ارزش حدودی ۳۰ میلیارد ریال نیز از این منزل کشف شد.

اصلانی با تاکید بر برخورد جدی عوامل انتظامی با متخلفان، افزود: خودرو پرایدی که سارقان در روز سرقت با آن از صحنه سرقت فرار کرده بودند هم توقیف شد.