دستگیری قاتل لحظاتی پس از قتل در تبریز
دستگیری قاتل لحظاتی پس از قتل در تبریز

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد دستگیری قاتل لحظاتی پس از قتل در تبریز رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری قاتلی که دو نفر از اعضای خانواده را به قتل رسانده و سه نفر دیگر را مجروح کرده بود در صحنه جرم خبر داد. به گزارش تایسیزنیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان […]

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد

دستگیری قاتل لحظاتی پس از قتل در تبریز

دستگیری قاتل لحظاتی پس از قتل در تبریزرئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری قاتلی که دو نفر از اعضای خانواده را به قتل رسانده و سه نفر دیگر را مجروح کرده بود در صحنه جرم خبر داد.

به گزارش تایسیزنیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ ابراهیم محمودی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری و اختلاف خانوادگی در یکی از محلات تبریز، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳، یگان فوریت و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات انجام گرفته مشخص شد، فردی که تازه از زندان آزاد شده بود به علت اختلافات خانوادگی با همسرش با ورود به منزل پدرزنش و باز کردن شیلنگ گاز اقدام به آتش زدن خانه کرده و سپس با ضربات قمه، پدر زن، همسر، فرزند، مادرزن و عموی همسرش را مجروح کرد.

وی ادامه داد: مجروحان به بیمارستان منتقل شدند اما پدرزن و عموی همسر قاتل به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کردند.

محمودی خاطرنشان کرد: قاتل در حین دستگیری با قمه به سمت ماموران حمله ور شده بود که ماموران پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، ضارب را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی در پایان با بیان این‌که درتحقیقات پلیس مشخص شد علت و انگیزه قتل، اختلافات خانوادگی بوده است، گفت: پلیس در برخورد با جرائم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.