دستگیری ۱۲ فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی در آذربایجان‌شرقی/ هشدار نسبت به فروش مواد در آرایشگاه‌های زنانه و باشگاه‌های پرورش اندام
دستگیری ۱۲ فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی در آذربایجان‌شرقی/ هشدار نسبت به فروش مواد در آرایشگاه‌های زنانه و باشگاه‌های پرورش اندام

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری ۱۲ فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی، با همکاری پلیس فتا در سطح استان خبر داد.  به گزارش تایسیز آذربایجان به نقل از فارس،قاسم دهقانی در تبریز با اشاره به فروش موادمخدر در فضای مجازی، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با تبلیغات و فروش مواد […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری ۱۲ فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی، با همکاری پلیس فتا در سطح استان خبر داد.

 به گزارش تایسیز آذربایجان به نقل از فارس،قاسم دهقانی در تبریز با اشاره به فروش موادمخدر در فضای مجازی، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با تبلیغات و فروش مواد مخدر و داروهای روانگردان در فضای مجازی و در پایش این فضا توسط ماموران پلیس فتا، در ۱۰ ماهه امسال در سطح استان ۲ کیلوگرم  انواع مواد مخدر کشف و در این ارتباط ۱۲ نفر دستگیر شدند.

وی افزود:فروش مواد مخدر در فضای مجازی بیشتر در قالب فروش مواد بهداشتی، گیاهی  و داروهای لاغری انجام می‌گیرد.

دهقانی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به آرایشگاه‌های زنانه هشدار داد، این آرایشگاه‌ها حق فروش هیچ‌گونه مواد بهداشتی و دارویی را ندارند و در صورت گزارش در این مورد پلمب خواهند شد.

وی با بیان اینکه در برخی باشگاه‌های پرورش اندام برای رسیدن زودتر به پرورش جسمی پیشنهاد و تجویز مواد‌نیروزا و انواع موادمخدر را می‌کنند، تصریح کرد: کسب آمادگی جسمانی تنها با ورزش امکان پذیر است.

دهقانی با بیان اینکه هیچ دارو و مصرف آن حافظه را تقویت نمی‌کند، خاطرنشان کرد:سودجویان و عاملان تهیه و توزیع موادمخدر به بهانه تقویت حافظه به تبلیغ و توزیع انواع مواد مخدر صنعتی و شیمیایی در میان نوجوانان و جوانان می‌پردازند که اثرات مخربی به روی حافظه دارند.