دستیاران پاکو خمز در تراکتور مشخص شدند
دستیاران پاکو خمز در تراکتور مشخص شدند

دستیاران پاکو خمز در تراکتور مشخص شدند پاکو خمز تصمیم به اضافه کردن سه دستیار اسپانیایی به کادر فنی تراکتور تبریز گرفت. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از رسانه باشگاه تراکتور، «خوآن لونا اسلاوا» یکی از دستیاران پاکو خمز در تراکتور خواهد بود. این مربی پیش از این در تیم‌های کوردوبا، لاس پالماس، اسپورتینگ خیخون، […]

دستیاران پاکو خمز در تراکتور مشخص شدند

دستیاران پاکو خمز در تراکتور مشخص شدند

پاکو خمز تصمیم به اضافه کردن سه دستیار اسپانیایی به کادر فنی تراکتور تبریز گرفت.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از رسانه باشگاه تراکتور، «خوآن لونا اسلاوا» یکی از دستیاران پاکو خمز در تراکتور خواهد بود. این مربی پیش از این در تیم‌های کوردوبا، لاس پالماس، اسپورتینگ خیخون، کروز آزول، رایو وایکانو و ایبیزا دستیار پاکو خمز بود.

«خولیو لوئیز مونیوز سالدانیا» نیز به عنوان مربی بدنساز، همواره عضوی از کادرفنی پاکو خمز بوده و در تیم‌هایی نظیر لاس پالماس، رایو وایکانو و … سابقه فعالیت دارد.

همچنین خورخه «رامیرز فرناندز» به عنوان مربی دروازه‌بانان، پیش از این سابقه همکاری با خمز را در باشگاه‌های کوردوبا، گرانادا، کروز آزول، لاس پالماس، رایو وایکانو و ایبیزا دارد.

خوآکین گیل که فصل گذشته نیز در جمع کادرفنی حضور داشت، همچنان به‌عنوان یکی از دستیاران خِمز فعالیت می‌کند. همچنین محمد نصرتی نیز به‌عنوان عضو ایرانی کادرفنی تراکتور در کنار پاکو خمز حضور دارد.