دعوت به بازگشت به کار و حفظ تولید
دعوت به بازگشت به کار و حفظ تولید

دعوت به بازگشت به کار و حفظ تولید جلوگیری از توقف تولید را رسالت اصلی خود می دانیم **الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ**صاحبان عقل و خرد که خداوند دستشان را گرفته و هدایتشان کرده کسانی هستند که ﺣﺮﻑ‌ﻫﺎ ﻭ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻗﺖ ﻣﻲ‌ﺷﻨﻮﻧﺪ ﻭ ﺑﺎﺗﺠﺰﻳﻪ […]

دعوت به بازگشت به کار و حفظ تولید

جلوگیری از توقف تولید را رسالت اصلی خود می دانیم

**الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ**صاحبان عقل و خرد که خداوند دستشان را گرفته و هدایتشان کرده کسانی هستند که ﺣﺮﻑ‌ﻫﺎ ﻭ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻗﺖ ﻣﻲ‌ﺷﻨﻮﻧﺪ ﻭ ﺑﺎﺗﺠﺰﻳﻪ ﻭ ﺗﺤﻠﻴﻞ، ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺑﻬﺘﺮﻳﻨﺶ ﻣﻲ‌ﺭﻭﻧﺪ. آیه۱۸ سوره زمر*

خداوند را شاکریم که با همت و تلاش جمعی خانواده بزرگ مس ایران اعم از همکاران پرتلاش حوزه پیمانکاری و نیروهای شرکتی، شاهد به حرکت درآمدن چرخ های تولید در سالی که مزین به نام مقدس تولید از سوی رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی است، هستیم. ضمن قدردانی از حسن مساعدت همه مسئولین محترم شهرستانی و استانی و همچنین مدیریت ارشد شرکت مس ایران به استحضار عموم کارکنان شریف و مسئولین شهرستان می رسانیم که مجتمع مس سونگون حفظ تولید و جلوگیری از توقف در این امر مقدس را بالاترین رسالت خود دانسته و هر نوع کارشکنی با هربهانه ای برای توقف تولید را به رسمیت نخواهد شناخت و همچنانکه بارها ثابت کرده ایم همواره به درخواست های قانونی کارگران پرتلاش خودمان که از مسیرهای قانونی بیان شده است، نهایت توجه را داشته ایم اما در برابر تخطی از قانون و تحمیلات خارج از مراتب قانونی کوتاه نخواهیم آمد.

فلذا با احترام به تک تک کارگران عزیز مجموعه معظم مجتمع مس سونگون به استحضار می رساند عزیزانی که تمایل دارند کماکان همسنگر ما و همکاران خود درجبهه تولید- که امروز خط مقدم انقلاب اسلامی در جبهه مقابله با استکبار است_ باشند ، در صورت بازگشت بکار کمافی السابق مشتاقانه و مشفقانه در خدمت عزیزان خواهیم بود .

بدیهی است عواقب عدم حضور در سر کار متوجه همکارانی خواهد بود که ترک کار نمایند و مجتمع نمی تواند تولید را بیش از این معطل رفتارهای فراتر از قانون نماید. موفقیت همه جهادگران عرصه تولید را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

*مدیریت مجتمع مس سونگون*