دفاع مستحکم امید مس سونگون
دفاع مستحکم امید مس سونگون

خط دفاعی تیم فوتبال امید مس سونگون ورزقان عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. تیم فوتبال امید مس سونگون ورزقان توانست با ۹ امتیاز از سه بازی بعنوان تنها صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات شناخته شد.در زیر به بررسی بازیکنان خط دفاعی این تیم می پردازیم. هادی آتشی؛ جوان ولی با […]

خط دفاعی تیم فوتبال امید مس سونگون ورزقان عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

تیم فوتبال امید مس سونگون ورزقان توانست با ۹ امتیاز از سه بازی بعنوان تنها صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات شناخته شد.در زیر به بررسی بازیکنان خط دفاعی این تیم می پردازیم.

هادی آتشی؛ جوان ولی با تجربه

هادی آتشی جوان آینده دار و یکی از دفاع وسط های تیم امید مس سونگون عملکرد قابل قبولی را در این مسابقات نشان داد.هادی آتشی برخلاف همیشه که شماره ۴ را برتن می کرد در این مسابقات با شماره ۱۰ بازی کرد و نشان داد در اوج جوانی تجربه زیادی را دارد. آتشی در دیدار مقابل اتحاد از روی نقطه پنالتی برای مس گلی را به ثمر رساند تا نشان دهد مدافع گلزنی است.هادی آتشی متولد اردیبهشت ۱۳۸۲ بوده و توانایی بازی در دفاع راست را نیز دارد.هادی آتشی بازی در نونهالان و زیر ۱۵ سال گسترش فولاد تبریز _ نوجوانان ،زیر ۱۷ سال ، جوانان و امید ماشین سازی تبریز را در کارنامه دارد. فصل قبل قرار بود بعنوان سهمیه در تیم دسته یکی ماشین سازی حضور پیدا کند ولی بدلیل عدم صدور کارت نتوانست برای این تیم بازی کند.هادی آتشی در مسابقات استانی نیز کاپیتان تیم امید مس سونگون بود.

علی جلیل زاده؛ جنگده تمام عیار

علی جلیل زاده یکی دیگر از مدافعان وسط تیم امید مس سونگون ورزقان به شمار می آید.وی متولد ۱۳۸۲ بوده و رزومه درخشانی دارد.

جلیل زاده دفاع جنگده و قلدر تیم امید مس بوده و هماهنگی کاملی با هادی آتشی داشته که موجب مستحکم شدن مرکز خط دفاعی این تیم شده است.

جلیل زاده در تمام رده های ماشین سازی بازی کرده  است. وی فصل قبل با سن کم نیز توانست ۲۵ بازی در لیگ یک بزرگسالان و ۲ بازی در جام حذفی برای تیم ماشین سازی تبریز انجام دهد.

امیر رضا بخشی ؛ چپ پای دوست داشتنی

امیررضا بخشی متولد سال ۱۳۸۱ ، مدافع چپ پای تیم امید مس بازی های خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و اجازه هیچ کونه نفوذ به حریف را از کانال چپ نداد. بخشی نوجوانان را در گسترش فولاد و بقیه ی رده ها را در ماشین سازی سپری کرده است. بخشی در این مسابقات یک پاس گل داده که هوش و ذکاوت بالای اورا نشان می دهد. بخشی نیز سابقه بازی در تیم بزرگسالان ماشین سازی تبریز در دسته یک را دارد.

علی اصغر شجاع؛ فراتر از انتظار

علی اصغر شجاع متولد ۱۳۸۲ مدافع راست تیم  فوتبال امید مس سونگون ورزقان بشمار می رود.شجاع همچون بخشی توانست سمت راست دفاعی مس را بیمه کند. در نفوذ ها نیز توانست اثر گذار باشد.وی نیز یک پاس گل داده است.

شجاع نونهالان و زیر ۱۵ سال را در گسترش فولاد و بقیه رده ها در تیم فوتبال ماشین سازی بازی کرده است.

هماهنگی جوهره اصلی خط دفاعی

با توجه به رزومه این چهار بازیکن ، می بینیم که این نفرات در این سال های اخیر در کنار هم بازی کرده اند. مهدی محمد پور توانست تا با کنارهم قرار دادند این بازیکنان جوان و آینده دار خط دفاعی خود را بیمه کند.

حال با این توصیف باید عملکرد خط ذفاعی را در مرحله نهایی مناطق کشور ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : b16