دهقان نژاد:یکی از مدیران سابق که اکنون مسئولیتی ندارد چگونه از راننده شخصی و خودروی اداری سازمان آتش نشانی بهره مند می باشد؟
دهقان نژاد:یکی از مدیران سابق که اکنون مسئولیتی ندارد چگونه از راننده شخصی و خودروی اداری سازمان آتش نشانی بهره مند می باشد؟

عضو شورای شهر تبریز گفت: یکی از مدیران سابق که اکنون مسئولیتی ندارد چگونه از راننده شخصی و خودروی اداری سازمان آتش نشانی بهره مند می باشد؟ “روح اله دهقان نژاد” در نوبت تذکر خود به شهردار کلانشهر تبریز در جلسه علنی امروز گفت: با توجه وضعیت اقتصادی جامعه به نظر می‌رسد رویکرد مدیریتی در […]

عضو شورای شهر تبریز گفت: یکی از مدیران سابق که اکنون مسئولیتی ندارد چگونه از راننده شخصی و خودروی اداری سازمان آتش نشانی بهره مند می باشد؟

“روح اله دهقان نژاد” در نوبت تذکر خود به شهردار کلانشهر تبریز در جلسه علنی امروز گفت: با توجه وضعیت اقتصادی جامعه به نظر می‌رسد رویکرد مدیریتی در شهرداری تبریز بر خلاف رویه های عدالت مآبانه بوده است. وی اظهار داشت: یکی از مدیران سابق که اکنون مسئولیتی ندارد چگونه از راننده شخصی و خودروی اداری سازمان آتش نشانی بهره مند می باشد؟ وی خطاب به شهردار گفت: وضعیت آن راننده را بررسی کنید ببینید از کجا وارد شده و جذب شده است. وی در ادامه گفت: در وضعیت پرداختی ها برخی مدیران احساس می‌کنند هر کجا می روند باید تشکیلاتی همراه آنها باشد، برخی احساس می کنند همیشه در شهرداری مدیر اند! وی در پایان گفت: مبلغی که آقای رنجبر دستور ساماندهی دوربین های شهری را داده بودند از آن مبلغ ۱۵۰ میلیون برای تزئین اتاق استفاده شده است.