دهه نودی‌های مراغه برای تجدید میثاق با شهدا به میدان آمدند
دهه نودی‌های مراغه برای تجدید میثاق با شهدا به میدان آمدند

پیکر مطهر شهید گمنامی که فردا، چهارشنبه در مراغه تشییع، و در محوطه دانشگاه دولتی این شهرستان به خاک سپرده می‌شود، امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و به ویژه دهه نودی‌ها در میدان بسیج این شهر مورد استقبال قرار گرفت.  به گزارش تایسیزنیوز، از دختر و پسر دهه‌ نودی گرفته تا خانواده‌های […]

پیکر مطهر شهید گمنامی که فردا، چهارشنبه در مراغه تشییع، و در محوطه دانشگاه دولتی این شهرستان به خاک سپرده می‌شود، امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و به ویژه دهه نودی‌ها در میدان بسیج این شهر مورد استقبال قرار گرفت. 

به گزارش تایسیزنیوز، از دختر و پسر دهه‌ نودی گرفته تا خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان امروز، سه‌شنبه در میدان بسیج این شهرستان برای استقبال از این شهید گمنام گردهم آمدند و لاله گمنام ۱۸ ساله‌ای که در عملیات کربلای ۵ و در شلمچه شهید شده بود را عاشقانه پذیرا شدند.

پیکر این شهید گمنام پس از ورود به شهر مراغه، مسافت کوتاهی را بر دوش مردم ولایتمدار حمل شد و در سوی دیگر میدان بسیج بار دیگر در داخل آمبولانس قرار گرفت تا طی امروز و فردا میهمان اقشار مختلف مردمی باشد.

گفتنی است پیکر این شهید گمنام ساعت ۱۵:۳۰ به مسجد اسلامیه در شهرک امیرکبیر منتقل می‌شود و فرصتی معنوی برای تجدید میثاق اهالی این شهرک با آرمان‌های شهدا را فراهم می کند.

همچنین پیکر مطهر این شهید گمنام در ساعت ۱۸:۳۰ به مسجد پیرروشنایی شهر مراغه انتقال می‌یابد و آیین شبی با شهدا در این مسجد برگزار می‌شود.

مسجد امام صادق (ع) دانشگاه مراغه نیز در ساعت ۲۱ امشب میزبان پیکر این شهید گمنام و دانشجویان خواهد بود و «ولی‌الله کلامی زنجانی» در این آیین مداحی خواهد کرد.

آیین زیارت عاشورا در کنار پیکر مطهر این لاله گمنام نیز از ساعت هشت فردا، چهارشنبه با اجتماع مردم ولایتمدار مراغه در مسجد شهدا آغاز شده و تشییع این شهید نیز از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود.

پیکر این شهید گمنام از مسجد شهدا تا میدان مصلی با حضور دانشجویان و اهالی شهرستان تشییع شده و در نهایت در محوطه دانشگاه مراغه تدفین می‌‍شود.

۲۶ آذرماه نیز پیکر یک شهید گمنام دیگر با استقبال و حضور پرشور و شعور مردم در مراغه تشییع، و در پادگان امام رضا (ع) به خاک سپرده شد.