دوئل نقل و انتقالاتی؛ سپاهان ۱-۰ تراکتورسازی
دوئل نقل و انتقالاتی؛ سپاهان ۱-۰ تراکتورسازی

دوئل نقل و انتقالاتی؛ سپاهان ۱-۰ تراکتورسازی دوئل نقل و انتقالاتی؛ سپاهان ۱-۰ تراکتورسازی سپاهانی ها در دوئل نقل و انتقالاتی یک قدم از تراکتور پیش افتادند. به گزارش تايسيز آذربايجان به نقل ازعصر تبریز، دو تیم تراکتورسازی و سپاهان علی رغم هزینه هنگفت در لیگ هجدهم موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند. این موضوع […]

دوئل نقل و انتقالاتی؛ سپاهان ۱-۰ تراکتورسازی

دوئل نقل و انتقالاتی؛ سپاهان ۱-۰ تراکتورسازی سپاهانی ها در دوئل نقل و انتقالاتی یک قدم از تراکتور پیش افتادند.
به گزارش تايسيز آذربايجان به نقل ازعصر تبریز، دو تیم تراکتورسازی و سپاهان علی رغم هزینه هنگفت در لیگ هجدهم موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند. این موضوع باعث شد تا دو تیم برای فصل آینده تدارک وسیع تری پیش بینی کنند. بر همین اساس و طبق برنامه ریزی های انجام شده در دو باشگاه یاد شده نقل و انتقالات بزرگی را شاهد خواهیم بود. سپاهان و تراکتورسازی به عنوان دو تیم قدرتمند شهرستانی که توانایی مقابله با سرخابی های پایتخت را از هر لحاظ دارند، در دوئلی جذاب، رو در روی هم قرار گرفته اند و در طول نقل و انتقالات تابستانی باید ببینیم کدام یک می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

تا اینجای کار باید سپاهانی ها را یک قدم جلوتر از تراکتورسازان بدانیم. در شرایطی که از محمدرضا حسینی ، ستاره تیم ذوب آهن به عنوان یکی از گزینه های نقل و انتقالاتی تراکتورسازی یاد می شد، سپاهانی ها پیشدستی کرده و در حالی که تراکتوری ها درگیر انتخاب سرمربی هستند، این بازیکن را به خدمت گرفتند. به این ترتیب تراکتوری ها باید در پست وینگر سرعتی به دنبال گزینه دیگری باشند.

لازم به ذکر است که فعالیت نقل و انتقالاتی تراکتورسازی در زمینه جذب بازیکن، پس از انتخاب سرمربی جدید آغاز خواهد شد. در سمت مقابل اما سپاهان با جذب محمدرضا حسینی رسما فعالیت نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده است.