دوباره کم لطفی وزارت بهداشت و درمان درمورد خط شکنان و سپر دارویی کشور ملموس گردید.
دوباره کم لطفی وزارت بهداشت و درمان درمورد خط شکنان و سپر دارویی کشور ملموس گردید.

دوباره کم لطفی وزارت بهداشت و درمان درمورد خط شکنان و سپر دارویی کشور ملموس گردید.در این روزهای کرونایی که داروخانه های سطح کشور و پرسنل خدوم آنها از داروساز گرفته تا تکنسین های دارویی ازهیچ کاری ازهیچ خدمتی دریغ نمی ورزند.بخشنامه جدید وزارت بهداشت و درمان نمکی است بر زخمهای کارکنان داروخانه ها.دکتر حسین […]

دوباره کم لطفی وزارت بهداشت و درمان درمورد خط شکنان و سپر دارویی کشور ملموس گردید.
در این روزهای کرونایی که داروخانه های سطح کشور و پرسنل خدوم آنها از داروساز گرفته تا تکنسین های دارویی ازهیچ کاری ازهیچ خدمتی دریغ نمی ورزند.بخشنامه جدید وزارت بهداشت و درمان نمکی است بر زخمهای کارکنان داروخانه ها.
دکتر حسین یوسفی علوی رییس انجمن تکنسین های دارویی استان آذربایجان شرقی و نایب رییس کانون کارکنان داروخانه های کشور اظهار نشان کرد وزارت بهداشت و درمان باراولش نیست که بی عدالتی پیش میگیرد.در شرایط بد اوایل کرونا ان از توزیع ناعادلانه ماسک و ضدعفونی کننده به کارکنان داروخانه ها که اصلا توزیعی صورت نگرفت و آنهم حالا که واکسن برای یک عده شده رایگان اما کادردارویی باید ۲۰۰ هزارتقبل کند تا بصورت آزاد تزریق نماید.

چرا کسی جوابگو نیست.وزارت بهداشت و درمان با چه معیاری با چه سبک سنگینی داره تصمیم میگیره.چرا عدالت را محورکارش قرارنمیده.
کارکنان داروخانه ها در معرض کرونا ویروس هست چراباید برای این قشر بی اهمیت بود مگرنه اینست که دست به دست هم دهیم تا کرونا را شکست دهیم.با این بی تدبیری میخواهیم شکست بدهیم.
علوی همچنین از بی تدبیری وزارت بهداشت و درمان یادآوری کرد که درسالهای قبل این وزارت حتی نام تکنسین داروخانه را هم نشنیده بودند و اظهار میکردند که برای اولین بارهست که میبینیم چنین تکنسین هایی درداروخانه کارمیکنند.بایدافسوس خورد که درانزمان وزیر وقت بهداشت و درمان باید مورد بازخواست قرارمیگرفت تا شعور آنرا پیدا میکرد که داروخانه ها پس با چه نیروهایی اداره میشوند.