به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، قلی الله‌قلی‌زاده با انتقاد از وضعیت بازار مسکن اظهار داشت: نبود استراتژی مشخص پیش‌بینی آینده این بازار را غیرممکن کرده است. نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌برنامگی آفت اقتصاد کشور شده است، افزود: متاسفانه هر چه علیه ایران حساب […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، قلی الله‌قلی‌زاده با انتقاد از وضعیت بازار مسکن اظهار داشت: نبود استراتژی مشخص پیش‌بینی آینده این بازار را غیرممکن کرده است.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌برنامگی آفت اقتصاد کشور شده است، افزود: متاسفانه هر چه علیه ایران حساب شده و برنامه مدارانه حرکت می‌شود، در داخل هیچ اقدام از پیش بررسی شده‌ای صورت نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ایران در برابر هجمه‌های استراتژیک و برنامه‌ریزی شده دشمنان هیچ برنامه‌ای را دنبال نمی‌کند، تصریح کرد: متاسفانه در شرایط فعلی کشور پیش‌بینی بازارهای مختلف از جمله مسکن سخت و حتی غیرممکن است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه دولت باید بسته اقتصادی مشخص برای بازار مسکن داشته باشد، گفت: این بسته باید دربرگیری بسیار داشته و به همه اقشار جامعه توجه کند.

الله‌قلی‌زاده با اشاره به وضعیت معاملات و قیمت‌ها در بازار مسکن افزود: طبق بررسی‌ها قیمت‌ها در بازار مسکن همسو با بازارهای موازی خود از جمله طلا و ارز روند کاهشی به خود گرفته است.

وی ادامه داد: دولت باید با ارائه طرح مشخص ضمن به جریان انداختن تولید مسکن حباب قیمت‌ها را نیز از بین ببرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید بدانیم که ادامه بی‌برنامگی در بخش مسکن وضعیت اقتصادی کشور را از این نیز بدتر کرده و سایر بازارها را نیز درگیر حباب بی‌سابقه نرخ‌ها خواهد کرد از این رو ادامه تعلل دولت به صلاح نیست.