دولت برای حل مشکلات رانندگان برنامه های خوبی در دستور کار دارد
دولت برای حل مشکلات رانندگان برنامه های خوبی در دستور کار دارد

به نقل از مهر، اروجعلی علیزاده ظهر امروز جمعه در مراسم تقدیر از فعالان عرصه حمل و نقل شهرستان بناب گفت: دولت طرح تکمیل بیمه این قشر را در دستورکار قرار داده است و تا به حال اکثریت رانندگان حمل و نقل به همراه خانواده هایشان تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند. وی با بیان […]

به نقل از مهر، اروجعلی علیزاده ظهر امروز جمعه در مراسم تقدیر از فعالان عرصه حمل و نقل شهرستان بناب گفت: دولت طرح تکمیل بیمه این قشر را در دستورکار قرار داده است و تا به حال اکثریت رانندگان حمل و نقل به همراه خانواده هایشان تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار نفر در حوزه حمل و نقل استان فعالیت می کنند، ادامه داد: مطالبات رانندگان در دستور کار دولت است و تلاش کردیم در خصوص واقعی کردن کرایه ها و یکسان سازی آن اقدام کنیم.

وی همچنین با اشاره به تامین لاستیک های مورد نیاز رانندگان استان گفت: ۲۶ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان آذربایجان شرقی توزیع شده است.

علیزاده سپس افزود: البته هنوز ۸۷ درصد نیاز رانندگان استان در خصوص لاستیک تأمین نشده است و تلاش می کنیم تا این نواقص حل و فصل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی سپس با اشاره به حل مشکلات رانندگان و فعالان حمل و نقل استان گفت: کمیته راهبری و همفکری با حضور دست اندرکاران حمل و نقل و به دستور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شده است و در راستای رفع مطالبات تلاش می شود.