دولت به کمک مردم نیاز دارد
دولت به کمک مردم نیاز دارد

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از مهر، علی جهانگیری ظهر امروز در دیدار اهالی روستای دیزج علیاء شهرستان مرند که به مناسبت هفته دولت در مسجدجامع این روستا برگزار شد، اظهار داشت: دولت به وضعیت اقتصادی مردم آگاه است و براین اساس در تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است. وی بر ضرورت تحقق اقتصاد […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از مهر، علی جهانگیری ظهر امروز در دیدار اهالی روستای دیزج علیاء شهرستان مرند که به مناسبت هفته دولت در مسجدجامع این روستا برگزار شد، اظهار داشت: دولت به وضعیت اقتصادی مردم آگاه است و براین اساس در تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

وی بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: در شرایط خاص اقتصادی و افزایش تحریم ها توسط آمریکا، باید با اقتصاد مقاومتی بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

جهانگیری با اشاره به اهمیت همراهی مردم با دولت خاطرنشان کرد: دولت نیاز به کمک مردم دارد و مسئولین در کنار مردم با همدلی و تعامل می توانند مشکلات را حل کنند، همچنان که در زمان  دوران جنگ تحمیلی با وجود کاستی ها و کمبودها و مشکلات، پیروز شدیم.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ما در شرایط کنونی در جنگ اقتصادی یا همان جنگ نرم قرار داریم و دشمنان با سوء استفاده از مشکلات موجود در کشور در تلاش برای ناامید کردن و بدبین کردن مردم نسبت به نظام و مسئولین هستند.

وی افزود: دشمن امروز با آغاز جنگ اقتصادی، موضع اقتصادی را نشانه گرفته تا مردم نسبت به کشور و نظام اسلامی دلسرد شوند تا از این طریق بتواند توطئه های خود را عملی کند.

معاون اقتصادی استاندارآذربایجان شرقی تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانشان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تلاش برای ضربه زدن به نظام هستند و مردم ایران با  تعامل و وحدت بر تمامی مشکلات پیروز شده اند و در آینده نیز با بصیرت و همدلی، وضعیت امروز را نیز سپری خواهند کرد.

جهانگیری در پایان به اشاره به پروژه های به بهره برداری رسیده در هفته دولت تاکید کرد: در هفته دولت امسال با وجود مشکلات و وضعیت اقتصادی دولت، شاهد افتتاح پروژه های مختلفی در شهرستان ها هستیم.