به گزارش تایسیز اذربایجان کریم صادقزاده تبریزی رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز در مراسم گلریزان پاکبانان شهر تبریز گفت: پاکبانان عزیز کمر همت بسته اند تا با وجود مشکلات موجود، شهر تبریز همچنان بعنوان شهر پاک و تمیز در بین کلانشهر های کشور باشد. وی ادامه داد: اتحاد و همدلی پاکبانان حوزه معاونت خدمات […]

به گزارش تایسیز اذربایجان

کریم صادقزاده تبریزی رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز در مراسم گلریزان پاکبانان شهر تبریز گفت: پاکبانان عزیز کمر همت بسته اند تا با وجود مشکلات موجود، شهر تبریز همچنان بعنوان شهر پاک و تمیز در بین کلانشهر های کشور باشد.

وی ادامه داد: اتحاد و همدلی پاکبانان حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز واقعا ستودنی است که با وجود اینکه خودشان با مشکلات دست و پنجه نرم میکنند ولی به فکر حل مشکلات دیگران نیز هستند.

سخنگوی شورای شهر تبریز در ادامه گفت: همواره در جلسات علنی و غیر علنی شورای شهر تبریز  گفته ام که توجه به رفاه و آسایش پاکبانان باید اولویت اول شهرداران مناطق باشد.

این عضو شورای شهر تبربز در ادامه سخنان خود در جمع پاکبانان شهرداری تبریز ضمن بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معیشتی پاکبانان و کارگران شهرداری تبریز یکی از دغدغه های اصلی شهردار تبریز و اعضای شورای شهر است خاطر نشان کرد: بعنوان رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز پیگیر گسترش امکانات رفاهی، صنفی و ورزشی کارگران و پاکبانان هستم.

صادقزاده خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز کارگران جزو فراموش شدگان دولت محسوب می شوند و نه دولت و نه مجلس به فکر این قشر زحمتکش جامعه نیستند.

عضو هیئت رییسه شورای شهر تبریز در ادامه عنوان کرد: مراحل تصویب شغل پاکبانی بعنوان یکی از شغل های سخت و زیان آور بصورت جدی توسط فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز و با همکاری نمایندگان پاکبانان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی در دست اقدام است و کمیته های کاری نیز در این زمینه در حال برگزاری است.

کریم صادقزاده در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه گاها شاهد تاخیر در پرداخت حقوق و حق بیمه برخی از پاکبانان در مناطق شهرداری هستیم که امیدوارم با دستور شهردار محترم این مشکل هرچه سریعتر حل شود.